پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

سازمان آتش نشانی اصفهان آمادگی کامل در مقابله با حوادث دارد/ایثارگری آتش نشانان هیچ گاه فراموش نمی شود

به گزارش سرمایه گستران و  به نقل ازاداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی صبح امروز همزمان با سالگرد حادثه پلاسکو در جمع آتش نشانان حاضر تا از نزدیک با آنها گفتگو و دیدار داشته باشد و از زحمات آنان تشکر و قدردانی نمود.

در جریان بازدید شهردار اصفهان از ایستگاه آتش نشانی، آتش نشانان به اجرای مانور و اجرای برنامه پرداختند.

شهردار اصفهان همچنین در این بازدید با حضور در اتاق فرماندهی طی پیامی به ایستگاه های مختلف خدا قوت و سالروز حادثه ساختمان پلاسکو را تسلیت گفت.

قدرت الله نوروزی در پیام خود بیان داشت: امروز مصادف است با حادثه جانگداز پلاسکو، روزی که ۱۶ نفر از مردان رشید آتش نشانی تهران برای حمایت از مردم جان باختند، من این روز را به همه شما تسلیت می گویم.

وی در ادامه پیام خود به ایستگاه های مختلف آتش نشانی در شهر اصفهان بیان داشت: امروز از ایستگاه مرکزی آتش نشانی اصفهان بازدید کردم و شاهد رشادها و جوان مردی های همه شما بودم و همچنان که در گذشته نیز شنیدیم این موضوع بر همه واضح است که شما در اصفهان برای نجات جان مردم رشادتهای بسیاری از خود نشان دادید من به همه شما این تلاش ها را تبریک می گویم و آرزوی موفقیت برای همه شما دارم.

مردم از آتش نشانان خاطرات خوبی در ذهن دارند

نوروزی در ادامه گفت: امیدوارم در همه حوادث ناگواری که رخ می دهد همچون گذشته مردانه به میدان بیایید و برای نجات انسانها از همه چیز خود در راستای انجام ماموریت بگذرید و همچون گذشته در ذهن مردم از خود خاطرات خوبی بر جای بگذارید.

شهردار اصفهان در بخش پایانی پیام خود که از طریق اتاق فرماندهی به ایستگاه های مختلف آتش نشانی بیان کرد گفت: برای شادی روح شهدایی که در راه نجات مردم تلاش کردند خصوصا شهدای ساختمان پلاسکو که در سال گذشته اتفاق افتاد صلوات و فاتحه ای قرائت کنید.

در ادامه ایستگاه های مختلف آتش نشانی از توجه شهردار اصفهان و پیام ایشان به مناسبت سالروز حادثه پلاسکو تشکر و قدردانی کردند.

نوروزی همچنین پس از بازدید از بخش های مختلف ستاد مرکزی آتش نشانی اصفهان اظهار داشت: سازمان آتش نشانی اصفهان توانایی و آمادگی کامل در مقابله با حوادث احتمالی  دارد و متوسط رسیدن نیروهای آتش نشانی به محل حادثه بین ۳ تا ۵ دقیقه است که استانداردی جهانی است.

وی با ابراز خرسندی از پتاسیل و توانمندی سازمان آتش نشانی اصفهان  برای مقابله با حوادث ناگوار اذعان داشت: امروز از نزدیک از فعالیت ها و مانورهای آتش نشانان بازدید کردم و معتقدم سازمان آتش نشانی اصفهان آمادگی کامل در مقابله با حوادث احتمالی را دارد و باید به آنها دست مریزاد و خسته نباسید گفت.

رشادت و ایثارگری آتش نشانان نقطه امید و اتکاء مردم است

شهردار اصفهان با تاکید بر این که شهروندان با رعایت نکات ایمنی می توانند از بروز برخی حوادث جلوگیری کنند ادامه داد: اما این امید را به مردم اصفهان می دهم که اگر در اصفهان حادثه ای رخ دهد آتش نشانان ۳ تا ۵ دقیقه خود را به محل حادثه می رسانند که  استاندارد جهانی است و این مهم نقطه امید و اتکا مردم است که آتش نشانان با رشادت و ایثارگری از جان مردم  حراست می کنند.

نوروزی تاکید داشت: در گام نخست ایمنی در دست خود مردم است و آنها باید تلاش داشته باشند تا از وقوع حادثه جلوگیری کنند اما از آنجا که حادثه خبر نمی کند و هر کجا ممکن است رخ دهد و باید این امید را داد که این نیروهای رشید آمادگی هر گونه ایثار گری را دارند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای آتش نشانان برای داشتن روحیه شجاعت و ایثارگری تصریح کرد: آتش نشانان در ماموریت حادثه پلاسکو نشان دادند که دارای روحیه جانفشانی و از خودگذشتگی هستند و آتش نشانان اصفهان نیز همچون گذشته بارها این روحیه را به منصه ظهور رسانده اند و امید است همچنان با حفظ  این فداکاری مردانه به میدان بیایند.

نوروزی اضافه کرد:  فداکاری و ایثارگری آتش نشانان در اذهان باقی می ماند و هیچ گاه فراموش نمی شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا