تيتر يكعناوین اخبار

کلیات بودجه سال ۱۳۹۷رد شد

به گزارش سرمایه گستران از ایرنا،پس از اظهارات ۱۰ نماینده موافق و ۱۰ نماینده مخالف، رای گیری درباره مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۳۹۷ انجام شد و نمایندگان با ۱۲۰ رای مخالف در برابر ۸۳ رای موافق و ۹ رای ممتنع از مجموع ۲۱۶ نماینده حاضر با کلیات این مصوبه مخالفت کردند.

علی لاریجانی در جلسه علنی امروز مجلس پس از آن که کلیات بودجه ۹۷ در مجلس رای نیاورد، گفت: کمیسیون تلفیق مجلس از همین امشب بررسی دوباره بودجه ۹۷ را آغاز و آن را ظرف ۷۲ ساعت آینده بررسی کند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور را در موعد مقرر و در تاریخ ۱۹ آذر ماه به عنوان نخستین لایحه بودجه دولت دوازدهم برای بررسی و تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.
ابتدا کمیسیون های تخصصی مجلس لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور را بررسی کردند و سپس کمیسیون تلفیق مجلس برای بررسی این لایحه تشکیل جلسه داد، اعضای کمیسیون تلفیق مجلس از پنجم دی ماه بررسی این لایحه را در این کمیسیون آغاز کردند و نهایتا کلیات این لایحه در جلسه دهم دی ماه با اکثریت آرا تصویب شد، بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور در کمیسیون تلفیق، ۲۵ روز زمان برد.
در جلسه امروز یکشنبه مجلس، ۱۰ نماینده به عنوان مخالف و ۱۰ نماینده به عنوان موافق کلیات لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور هر کدام به مدت ۱۰ دقیقه سخنرانی کردند، محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه نیز به عنوان نماینده دولت به مدت ۲۰ دقیقه سخنرانی کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا