پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

ار خیار با طعم حشیش در ایستگاه بازرسی نائین/توقیف پراید با ۲۳ هزار نخ سیگار قاچاق در اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان ،سرهنگ ” صادق کاظم زاد” گفت : ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت شهرستان نائین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز حامل بار خیار مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۴۰کیلو و ۵۶۰گرم حشیش که زیر بار خیار جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این رابطه راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ کاظم زاد در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

**کشف ماشین لباسشویی های قاچاق در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف یک محموله ماشین لباسشویی خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “محمد حسین باباکلانی”  گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: این خودرو حامل ۱۶۰ عدد ماشین لباسشویی خارجی بود که راننده آن مدارک گمرکی را ارائه نداد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری راننده خودرو افزود : محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال ارزش گذاری شده است .

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.#

**برادران سارق دوچرخه دستگیر شدند

 فرمانده انتظامی شهرستان از شناسایی و دستگیری دو برادر که تعداد ۱۰ دوچرخه را سرقت کرده بودند خبر داد.

سرهنگ “حسن یاردوستی”  اظهار داشت : در پی وقوع چندین مورد سرقت دوچرخه و نارضایتی شهروندان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۲۷ اصفهان قرار گرفت .

وی افزود : ماموران با انجام یکسری کارهای تخصصی دو سارق که برادر بودند را شناسایی و دستگیر کنند .

این مقام انتظامی بیان داشت : برادران دستگیر شده به سرقت ۱۰ دوچرخه از شهروندان و فروش به یک مالخر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری مالخر پرونده اضافه کرد : در این رابطه پرونده تشکیل و همه متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان به شهروندان توصیه کرد : بر تردد افراد غریبه در مجتمع های مسکونی نظارت بیشتری داشته باشید و موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهید.

**کشف ۸۵ راس احشام سرقتی در گلپایگان

 فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از کشف تعداد ۸۵ راس دام سرقتی و دستگیری ۳ سارق خبر داد.

سرهنگ “حسین بساطی”  اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد سرقت احشام از دامداری های شهرستان گلپایگان تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.

وی افزود: این سارقان با صورت های پوشیده ، به یک دامداری وارد شده اند و پس از ضرب و شتم نگهبان آنجا ، احشام را سرقت کرده اند.

این مقام مسئول ادامه داد: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند اعضای یک باند ۳ نفره از سارقان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

سرهنگ بساطی با اشاره به اینکه سارقان به سرقت ۸۵ راس دام از یک دامداری اعتراف کردند اظهار داشت : مالخران این پرونده نیز که ۲ نفر بودند شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در پایان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و به دامدارن توصیه کرد: محل نگهداری احشام را به سیستم های پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر مجهز کرده و از ورود افراد غریبه که تحت عنوان مشتری دام به شما مراجعه می کنند به محل نگهداری احشام خودداری کنید، نسبت به تجهیز نگهبانان به وسایل حراستی و ارتباطی نظیر تلفن همراه اقدام گردد، به نگهبانان و کارگران آموزش داده شود که هر گونه موارد مشکوک را سریعا به پلیس اطلاع دهند، هر چند وقت به صورت غیر مترقبه در طول شبانه روز از نگهبانان بازدید وسرکشی کنید ، آمار احشام هر روز و هر شب کنترل شود ، از دادن هر گونه اطلاعاتی اعم از تعداد نگهبان ها و احشام به افراد غیر خودداری شود .

**کشف بیش از ۶۱۳ کیلوگرم مواد افیونی در کاشان

 فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف بیش از ۶۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۱۰ ماهه اول امسال در این شهرستان خبرداد .

سرهنگ “علی پورکاوه”  اظهار داشت: در ۱۰ ماهه اول امسال با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان بیش از ۶۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و توقیف شد .

وی افزود: طی این مدت تعداد ۲ باند حرفه ای قاچاقچی مواد افیونی شناسایی و منهدم شد.

سرهنگ پورکاوه اظهار داشت:در طول این مدت چندین طرح به منظور کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان به مرحله اجرا در آمده است و ۵۳ طرح پاکسازی نیز در نقاط مختلف حاشیه شهرستان اجرایی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان به خانواده ها توصیه کرد: مراقب فرزندان خود باشند و با آموختن مهارت های زندگی و آئین دوست یابی آنان را از ارتکاب به انواع آسیب های اجتماعی دور کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک و تقدیر و انتقاد از پلیس با سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ تماس بگیرند.

**توقیف پراید با ۲۳ هزار نخ سیگار قاچاق در اصفهان

 فرمانده انتظامی شهرستان از کشف مقدار ۲۳ هزار نخ سیگار خارجی در بازرسی از یک سواری پراید خبر داد.

سرهنگ “حسن یاردوستی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : ماموران کلانتری ۱۵ اصفهان حین گشت زنی در منطقه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۲۳ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این رابطه ۳ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ یاردوستی در پایان از شهروندان خواست : هر گونه موضوع و موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا