پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

تجدید بیعت شهردار اصفهان با آرمان های انقلاب/بازدید شهردار اصفهان به همراه نماینده ولی فقیه در استان اصفهان از پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، در مراسم سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی  که با حضور امام جمعه اصفهان، مسئولان شهری و استانی، خانواده معظم شهدا و عموم مردم برگزار شد آغاز ایام الله دهه فجر و سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن گرامی داشته شد. همچنین  قدرت الله نوروزی پس از حضور در این مراسم به همراه امام جمعه اصفهان و مدیر کل بنیاد شهید استان اصفهان از روند احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا بازدید و روند عملیات اجرایی آن را جویا شد.

در جریان این بازدید آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نکات مورد توجه جهت احداث این سالن را مطرح و با شهردار اصفهان در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداخت.

شهردار اصفهان همچنین با حضور در کنار مزار شهدای دفاع مقدس و ادای احترام به آنان بر مزار شهدایی چون شهید خرازی و کاظمی نیز حاضر و یاد و خاطره انان را گرامی داشت.

قدرت الله نوروزی در بخش دیگری از برنامه های خود امروز با حضور در تخت فولاد اصفهان بر مزار شهدایی که در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در اصفهان نقش داشتند نیز حاضر و فاتحه ای برای این بزرگواران قرائت و بیان کرد خون های زیادی از سال ۵۷ تاکنون برای پایداری شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ریخته شده است و این شهدا نقش مهم و اساسی بر عهده دارند که باید همواره یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا