تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

استاندار اصفهان در ستاد هماهنگی خدمات سفر : در ایام نوروز کارنامه مدیریتی استان به شکل علنی به مردم و مسافرین نشان داده می شود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان؛ دکتر مهرعلیزاده استاندار اصفهان در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و تبریک ایام الله دهه ی فجر، اظهارداشت: باید برنامه مشخصی برای ارتقاء سطح خدمات به مسافرین در همه زمینه ها تدوین گردد تا مسافرینی که در ایام نوروز به استان سفر می کنند بتوانند از همه ی زیبایی های طبیعی و بناهای تاریخی بازدید کنند.
استاندار اصفهان با اشاره به ظرفیت های گردشگری اصفهان، تاکید نمود: ظرفیت های بسیار خوبی در استان وجود دارد و باید شرایطی فراهم گردد تا مسافرین و بویژه جوانان از همه ی این ظرفیت ها بازدید کنند.
مهرعلیزاده با بیان اینکه در عید نوروز کارنامه مدیریتی استان به شکل علنی به مردم نشان داده می شود، افزود: باید با تمام قوا در خصوص رضایت مسافرین تلاش شود بطوریکه آمادگی لازم در این زمینه ضروری است و در این راستا باید کمیت و کیفیت خدمات بیشتر از سال های گذشته باشد.
وی برگزاری بازی های چوگان در میدان نقش جهان را یکی از موارد بسیار خوب در جذب گردشگری عنوان کرد و افزود: اطلاع رسانی گسترده از برنامه های نوروزی برای جذب گردشگر بیشتر و تسهیل اسکان مسافران ضروری است.
محسن مهرعلیزاده با تاکید بر اینکه لازم است این برنامه با آسیب شناسی و بررسی مشکل ها و شناسایی نقاط قوت و ضعف برنامه های سال گذشته تدوین و ارائه شود، خواهان برنامه ریزی در جهت رفع نواقص سال های گذشته با توجه به نظرسنجی ها و آمار قبلی شد.
استاندار اصفهان اضافه کرد: باید از ظرفیت بخش خصوصی در ارائه خدمات به مسافران نوروزی استفاده بیشتری شود و همچنین دستگاه های اجرایی باید اتحادیه ها و اصناف فعال در بخش های مختلف را فراخوان کنند تا در اجرای برنامه های سفر نوروزی همکاری داشته باشند.
مهرعلیزاده با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای مسائل بهداشتی، ارزاق، نان و نرخ اماکن مختلف مانند رستوران ها و هتل ها، افزود: این برنامه ریزی ها باید به گونه ای صورت گیرد تا زمینه رقابت بیشتر بین فعالان صنفی فراهم شود.
استاندار اصفهان با بیان اینکه افزایش امکانات اقامتی و رفاهی جهت مسافران مانند پارکینگ و کاهش ترافیک باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و طرح مشخصی برای آن ارائه شود، اضافه کرد: باید تلاش شود تا بخشی اعظمی از رزرواسیون اقامتگاه ها بصورت اینترنتی انجام شود.
مهر علیزاده همچنین پیشنهاد کرد که برنامه های ویژه نوروز در اصفهان مانند جشنواره غذا در میدان نقش جهان برگزار و ظرفیت منازل استیجاری برای اقامت مسافران در ایام نوروز بیشتر شود.
استاندار اصفهان در پایان از مدیران مربوطه خواست در خصوص وضعیت ترافیک شهر و پارکینگ ها، طرح مشخصی را در جلسه آتی ارائه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا