پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

سارق اینترنتی دستگیر شد/سارق ۱۵ ساله خودرو در اصفهان دستگیر شد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی ” رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت : در جریان رسیدگی به پرونده یکی از شهروندان مبنی بر سرقت اینترنتی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال از حساب او بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان داشت: با انجام اقدامات تخصصی در فضای مجازی متهم که از دوستان نزدیک شاکی بود شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: متهم در مواجه با مدارک پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اعتراف و علت ارتکاب عمل مجرمانه خود را وسوسه شدن سرقت بدلیل داشتن اطلاعات بانکی شاکی عنوان داشت.

سرهنگ مرتضوی در پایان اشاره کرد : دارندگان کارت های بانکی باید مراقب اطلاعات بانکی خود باشند و به هیچ عنوان آن را نزد دیگران واگذار نکنند ،داشتن اطلاعات بانکی نزد دیگران می تواند او را به وسوسه برای سرقت از حساب انداخته و با محفوظ نگه داشتن اطلاعات بانکی باید مانع بروز این اتفاق شویم.

**توقیف پژو ۴۰۵ با ۳۷۰ کیلو گرم مواد افیونی

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۳۷۰ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر و دستگیری ۲ سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه ۲ سوداگر حرفه ای مرگ در حال انتقال یک محموله سنگین مواد افیونی از شرق کشور به استان اصفهان هستند ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و ماموران انتظامی شهرستان شهرضا قرار گرفت.

وی افزود: خودروی سواری ۴۰۵ مربوط به قاچاقچیان در محور فرعی” امین آباد – هونجان” شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی متوقف شد.

سرهنگ کریمی بیان داشت: در بازرسی از این خودرو ۲۷۵ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش و ۹۵ کیلوگرم تریاک جمعاً به مقدار ۳۷۰ کیلو ۹۰۰ گرم مواد مخدر که  در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف و یک سواری ۴۰۵ توقیف و ۲ سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

**تصادف پراید با دانگ فنگ یک کشته برجای گذاشت

 رئیس پلیس راه استان از برخورد یک سواری پراید با کامیون کشنده دانگ فنگ و فوت راننده پراید خبر داد.

سرهنگ “حسین پورقیصری”  گفت: ساعت ۵ بعداز ظهر روز گذشته ماموران پلیس راه “اصفهان-تهران” از تصادف یک سواری پراید با کامیون کشنده در محور شهید” کاظمی” مطلع و به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راننده پراید به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود.

سرهنگ پورقیصری بیان داشت : علت وقوع این حادثه راننده توسط کارشناسان عدم توجه به جلو توسط راننده پراید اعلام شده است.

رئیس پلیس راه اصفهان در پایان از رانندگان خواست : هنگام رانندگی از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کرده و از رانندگی در شرایط خستگی و خواب آلودگی جدا پرهیز کنند.

**توقیف ۸ میلیارد ریال پمپ آب قاچاق در شهرضا

 فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله پمپ آب خارجی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “محمد حسین بابا کلانی” گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک هزار و ۶۶۰ کارتن پمپ آب خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ بابا کلانی با اشاره به دستگیری راننده خودرو در این زمینه بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۸ میلیارد ریال اعلام شده است .

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.//

**سارق ۱۵ ساله خودرو در اصفهان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری یک سارق ۱۵ ساله که سه خودرو از شهروندان اصفهانی را سرقت کرده بود خبر داد.

سرهنگ “حسن یاردوستی”  اظهار داشت : در پی وقوع سرقت ۳ دستگاه سواری پراید در یکی از مناطق شهر اصفهان بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

وی ادامه داد : ماموران با انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند سارق را که نوجوانی ۱۵ ساله بود شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی اضافه کرد :با توجه به اینکه این سارق در همان حوالی اقدام به پرسه زنی و عملی کردن سرقت بعدی بود در یک عملیات تخصصی دستیگر شد.

سرهنگ یاردوستی گفت : این سارق ۱۵ ساله در بازجوئی های پلیس به سرقت ۳ خودروی پراید اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به سن پایین این سارق خاطر نشان کرد : متاسفانه والدین این نوجوان نظارت کافی بر تربیت فرزند خود نداشته و همین باعث بزه کار شدن آن و تغییر مسیر زندگی او شده که در این رابطه اهتمام و نظارت والدین نسبت به فرزندان خود حائز اهمیت است .

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا