پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

تعامل میان دستگاه ها سبب رونق گردشگری می شود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در مراسم تجلیل از عوامل ستاد اجرایی نمایشگاه گردشگری(یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته)، اظهار داشت: با بازدید از نمایشگاه مشترک اداره کل میراث فرهنگی و شهرداری اصفهان به این نتیجه رسیدم در صورت تعامل و انسجام دستگاه ها با یکدیگر در یک رفتار منطقی می توان اقدامات بهتری انجام و کارهای زیباتری به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات اصلی مورد توجه در شهرداری رونق گردشگری است، تصریح کرد: با توجه به اینکه گردشگری جزء وظایف ذاتی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری محسوب می شود نیاز است ارتباط میان شهرداری و این اداره با تشکیل کمیته مشترک، بیشتر شده تا با جلوگیری از کارهای موازی شاهد رونق گردشگری در شهر و استان اصفهان باشیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه بارها گفته شده اصفهان شهری جهانی، خلاق، شهر موزه، مرکز گردشگری و دارای آثار تاریخی متعدد است، افزود: در صورتیکه خواهان استفاده از این ظرفیت بزرگ بوده و قصد داریم این شهر را به عنوان مرکز گردشگری تبدیل کنیم چاره ای جز انسجام بین همه دستگاه های ذیربط، حرکت طولی و ایجاد هم افزایی بین تمام متولیان این امر نداریم.

نوروزی تصریح کرد: امید است بتوانیم در راستای توسعه پایدار شهر اصفهان از تمام این دستاوردهای بزرگ تاریخی استفاده صحیح کرده و شاهد حضور گردشگران بسیاری در تمام نقاط شهر باشیم.

وی اضافه کرد: در صورت وقوع چنین اتفاقی با همت همه ما اشتغال، اقتصاد و شادابی میان مردم رشد خواهد کرد. همچنین بسیاری از نقاط شهر ما مرکز آمد و شد می شود که این رفت و آمد دیگران جدای از مردم این شهر، سبب رونق در شهر می شود.

نوروزی تاکید کرد: افزایش گردشگر علاوه بر اینکه سبب رونق در شهر شده بلکه سبب نشستن خنده بر لبان مردم و افزایش شادابی و نشاط در شهر می شود و  بدون شک این آروزها در عرصه گردشگری با یک مدیریت صحیح تحقق پیدا می کند.

وی بیان داشت: اطمینان دارم که در موقعیت کنونی هیچ مانعی برای تعامل میان مدیریت شهرداری و میراث فرهنگی وجود ندارد که این موضوع خود سبب شکوفایی در عرصه گردشگری می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا