شهر و جامعهعناوین اخبار

اجرای ویژه برنامه فجر قرآن در امامزاده هلال بن علی(ع) آران و بیدگل

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین ولی الله روان اظهار داشت: با برنامه ریزی ها به عمل آمده و به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و همچنین ایام شهادت حضرت زهرا(س) ویژه برنامه فجر قرآن در جوار حرم مطهر امامزاده هلال بن علی(ع) آران و بیدگل برگزار می شود.

وی افزود: این ویژه برنامه در روز پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه در قالب برپایی محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی محمد رضا پور زرگری و قاریان برجسته شهرستان و همچنین همراه با مراسم تجلیل از قاریان و حافظان نونهال شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: همچنین این ویژه برنامه روز جمعه ۲۰ بهمن ماه نیز پس از اقامه نماز مغرب و عشاء همراه با برپایی محفل شب و شعر و شعرخوانی با حضور دکتر عبدالرضا مدرس زاده به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان برگزار می شود.

**برگزاری گردهمایی مربیان طرح ملی قرآن کریم شهرستان خمینی شهر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر گفت: گردهمایی ۷۰ نفر از مربیان طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم شهرستان خمینی شهر در جوار حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) خمینی شهر برگزار شد.

 حجت الاسلام و المسلمین مهدی قربانی اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر گردهمایی ۷۰ نفر از مربیان طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم شهرستان خمینی شهر در جوار حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) خمینی شهر برگزار شد.

وی افزود: این گردهمایی با هدف آمادگی و برنامه ریزی جهت برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در دهه اسفند ماه در جوار حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان خمینی شهر ادامه داد: همچنین در این گردهمایی از مربیان برتر طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم که در سال جاری با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همکاری خوبی داشته اند تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی قربانی اضافه کرد: امسال در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم ۲۴۹ نفر در رشته های مختلف حفظ و مفاهیم قرآن کریم شهرستان خمینی ثبت نام کرده اند که این آزمون به صورت همزمان با سراسر کشور  ۱۰ اسفند ماه برگزار می شود.

**برگزاری محفل انس با قرآن کریم و جشن ایام دهه مبارک در بن رود

سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر محفل انس با قرآن کریم به همراه جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع حسن آباد از توابع بن رود برگزار می شود.

امراله اصغری ورزنه اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های به عمل و هماهنگی های انجام شده به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر محفل انس با قرآن کریم به همراه جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع حسن آباد از توابع بن رود برگزار می شود.

وی افزود: در این محفل نورانی و معنوی حافظ و قاری بین المللی و برتر کشور موسی معتمدی به قرائت قرآن کریم می پردازد و در ادامه نیز برنامه های مختلفی در جهت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر نیز برگزار می شود.

سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود ادامه داد: این ویژه برنامه دوشنبه ۱۶ بهمن ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع حسن آباد از توابع بن رود برگزار می شود.

**برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی نونهالان انقلاب اسلامی

مدیر اجرایی امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر توس آستان مقدس امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان مسابقه بزرگ کتابخوانی نونهالان انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 بهزاد صبری اظهار داشت: در راستای گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر توس آستان مقدس امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان مسابقه بزرگ کتابخوانی نونهالان انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه پیرامون زندگی شهید محمد حسین فهمیده و ویژه دانش آموزان با رویکرد ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و سبک زندگی اسلامی برگزار می شود و به نفرات برتر این مسابقه بزرگ نیز جوایز نفیس و ارزنده ای اهدا می شود.

مدیر اجرایی امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان ادامه داد: علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه و همچنین کسب اطلاعات بیشتر، دریافت اطلاعات و منبع مسابقه می توانند به نشانی تلگرامی این آستان مقدس به آدرس  http//telegram.me/haram_zeinabsoghra مراجعه نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا