شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

حضور مدیرعامل گاز خراسان رضوی پشت میز خدمت

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید حمید فانی در این برنامه که از ساعت ۸ الی ۱۱ صبح امروز انجام شد با حضور در امور مشترکین منطقه چهار مشهد بطور مستقیم و بی واسطه با شهروندان درباره مشکلات آنان در حوزه گاز طبیعی به گفتگو پرداخت.

فانی در این دیدارها دستوراتی پیرامون مباحث اشتراک پذیری فوری برخی شهروندان، توسعه شبکه گاز شهری مشهد در برخی مناطق، گازرسانی به روستاهای اطراف شهرستان مشهد، تسهیل در واگذاری انشعاب به خانوار تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد صادر کرد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی در حاشیه این دیدارها، پاسخگویی به مردم را وظیفه ذاتی کارکنان دستگاه های دولتی عنوان کرد و گفت: رجوع مردم به ما و پیگیری مشکلات آن نعمتی است که از سوی خداوند متعال به ما ارزانی شده است.

فانی اضافه کرد: بی شک کسب رضایت خداوند متعال در گرو رضایت شهروندان است.

گفتنی است؛ مدیرعامل، مدیربهره برداری گاز استان، رئیس اداره گاز شهرستان مشهد و رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی در این برنامه حضور داشتند.

یادآور می شود؛ پاسخگویی بی واسطه مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی به شهروندان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته در سطح ادارات گاز مناطق ۳ و ۵ مشهد ادامه خواهد داشت. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا