شهر و جامعهعناوین اخبار

نمایندگان شهردار در شورای نامگذاری معرفی شدند/ورود استادان تاریخ و ادبیات به شورای نامگذاری

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، طی احکامی جداگانه نمایندگان شهردار اصفهان در شورای نامگذاری معرفی شدند.

قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان دکتر علی اصغر باباصفری و دکتر علیرضا جعفری زند را به عنوان نمایندگان خود در شورای نامگذاری منصوب کرد.

دکتر علی اصغر باباصفری دارای دکتری زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران است که هم اکنون به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان در گروه زبان و ادبیات و فارسی فعالیت می کند.

باباصفری در کنار فعالیت ها و پژوهش های علمی خود، کتب “فرهنگ داستانهای عاشقانه” در ادب فارسی و “بر بلندای سخن” را به رشته تحریر درآورده است.

انتشار ۷۰ مقاله در مجلات علمی، پژوهشی و ترویجی و ارائه ۳۰ مقاله در همایش ها و سمینارهای بین المللی، ملی و منطقه ای از دیگر سوابق علمی این استاد زبان و ادبیات فارسی است.

دکتر علیرضا جعفری زند که به عنوان دیگر نماینده شهردار اصفهان در شورای نامگذاری شهر اصفهان معرفی شده، از اصفهان شناسان و پژوهشگرا تاریخ است که تحصیلات خود در رشته باستان شناسی را در مقطع دکتری و در دانشگاه تهران به پایان برده و هم اکنون عضو هیات علمی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران محسوب می شود.

وی تدریس در دانشگاه شیراز  را در سوابق کاری خود به ثبت رسانده و تدریس در رشته های معماری، هنر، باستان شناسی را در سوابق خود داراست.

دکتر جعفری زند دارای تالیفات و پژوهش های علمی در زمینه تاریخ اصفهان بوده و در کاوش باستان شناسی تپه اشرف اصفهان به عنوان سرپرست تیم کاوش فعالیت کرده است.

از سوابق اجرایی دکتر جعفری زند می توان به نظارت بر بناهای تاریخی، مذهبی اصفهان و همکاری با اداره اوقاف (۹ سال)، عضویت در هیات راهبردی مصلی اصفهان از (سال ۹۲ تا ۹۴) و کارشناس دادگستری در رشته ابنیه و آثار تاریخی اشاره کرد.

جعفری زند همچنین آثار و تالیفات قابل توجهی را در سوابق کاری خود داراست .

وی همچنین دارای ۱۷ مقاله isi و ۳۶ مقاله در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا