حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

کشف ۵۴ کیلو تریاک در ایستگاه بازرسی شهرضا/عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی دستگیر شد

 

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ “جهانگیر کریمی”  گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۵۴ کیلو گرم تریاک که در اطاق بار خودرو جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ کریمی بیان داشت : در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

معاون اجتماعی پلیس اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع وقانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

**کشف لندکروزهای میلیاردی توسط پلیس آگاهی اصفهان

 با تلاش ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان ۲ دستگاه لندکروز سرقتی به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ “ستار خسروی ”  اظهار داشت: در پی شکایت ۲ شهروند مبنی بر اینکه ۲ دستگاه خودروی تویوتا لندکروز آنها سرقت شده ، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ خسروی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اصفهان پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند ۲ سارق را شناسایی و خودروها را کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان پلاک خودروها را تعویض کرده بودند و با پلاک جعلی تردد می کردند بیان داشت : ارزش این ۲ خودرو توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال اعلام شده است .

خسروی اضافه کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و هر ۲ سارق برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در پایان به همشهریان توصیه کرد: اتومبیل خود را به وسایل و تجهیزات ایمنی از قبیل ، قفل ، قفل فرمان ، زنجیر قفل پدال، و … مجهز نموده و هنگام ترک اتومبیل از کلیه وسایل بازدارنده و هشدار دهنده استفاده کنید. هنگامی که اتومبیل خود را به منظور گرم شدن و سایر موارد روشن می کنید ، از رها کردن آن بپرهیزید.

**عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری فردی که تصاویر خصوصی یکی از شهروندان را در فضای مجازی منتشر کرده بود خبر داد.

سرهنگ “علی پورکاوه”  گفت : درپی شکایت یکی ازشهروندان مبنی بر اینکه فردی اقدام به انتشار فیلم و تصاویر خصوصی در فضای مجازی کرده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای شهرستان کاشان قرارگرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی در فضای مجازی موفق شدند عامل این عمل مجرمانه را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت : فرد دستگیر شده که جوانی ۳۴ ساله بود در بازجوئی های بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کرد .

سرهنگ پورکاوه در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی به شهروندان توصیه کرد ، توجه داشته باشید شبکه های اجتماعی حریم امن و خصوصی شما نیستند، در فضای سایبر مزاحم دیگران نشوید و حریم خصوصی آنها را زیر پا نگذارید، با نقض ایمنی در دنیای مجازی، دنیای واقعی شما به خطر می افتد. در دنیای مجازی ایمنی خود را حفظ کنید،سعی نکنید به مزاحمان اینترنتی پاسخ دهید،آنها شخصیت ضد اجتماعی دارند،به دوستان شبکه های اجتماعی اعتماد نکنید،ممکن است با یک مجرم اینترنتی دوست شده باشید ، کاربران مزاحم را مسدود کرده و موضوع را با پلیس فتا در میان گذارید ، به ایمیل های ناشناس هیچگونه پاسخی ندهید، باتوجه به اینکه سرورشبکه های اجتماعی در خارج از کشور بوده وماهیت بیشتر این شبکه ها انجام اقدامات جاسوسی و غیر قانونی میباشد لذا توصیه میشود ازعضویت درشبکه های اجتماعی خودداری شودو از به اشتراک گذاشتن عکس ها ویدیوها وسایر اطلاعات شخصی در شبکه های اجتماعی خودداری کنید.

**عدم رعایت حق تقدم یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت

 رئیس پلیس راه استان از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با سواری سمند در محور “محمدآباد” و فوت راکب موتورسیکلت و مجروحیت ۲ سرنشین آن خبر داد.

سرهنگ “حسین پورقیصری” گفت : ماموران پلیس راه “اصفهان-نائین” از برخورد یک دستگاه سواری سمند با یک موتورسیکلت در محور “محمدآباد” مطلع و به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راکب موتورسیکلت در دم فوت و ۲ سرنشین آن به شدت مجروح شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت : علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه عدم رعایت حق تقدم توسط راکب موتورسیکلت اعلام شده است.

سرهنگ پورقیصری در پایان به رانندگان توصیه کرد: قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید ، از عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزید و با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنید تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم.

**محموله لوازم یدکی خودرو در شهرضا توقیف شد

 فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله لوازم یدکی خودرو به ارزش یک میلیارد و۵۰۰میلیون ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ “محمد حسین بابا کلانی” گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از کامیون تعداد ۴۹۲کارتن لوازم یدکی خودرو خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ بابا کلانی با اشاره به دستگیری راننده خودرو در این رابطه بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و۵۰۰میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.#

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا