شهر و جامعهعناوین اخبار

کشف محموله شیرآلات قاچاق در شهرضا/حادثه بر اثر انفجار مواد محترقه /دستگیری سارق کابل های برق اماکن صنعتی

سرهنگ “محمد حسین بابا کلانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” هنگام کنترل خودروهای عبوری از ایستگاه به یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۴۰ پالت شیرآلات خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ بابا کلانی با اشاره به اینکه محموله کشف شده توسط کارشناسان ۶ میلیارد ریال ارزش گذاری شده است بیان داشت: در این زمینه راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.#

**انفجار مواد محترقه ۲ مجروح برجای گذاشت

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن از مجروحیت ۲ فرد به علت انفجار مواد محترقه غیر مجاز در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “رضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : در پی تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ پلیس مبنی بر انفجار مواد محترقه در روستای “چهلخانه” شهرستان فریدن ، بلافاصله گشت انتظامی به محل اعزام شد.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه ۲ نفر به شدت مجروح شده بودند که وضعیت عمومی یکی از آنان وخیم اعلام شده است.

سرهنگ محمدی بیان داشت : علت وقوع این حادثه در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن در پایان با اشاره به نزدیک بودن به چهارشنبه آخر سال به خانواده ها توصیه کرد: از فرزندان خود مراقبت بیشتری کنید ، از تعامل فرزندانتان با دوستان ناشناس و مشکوک خودداری کنید و در صورت مشاهده هر گونه اخبار مربوطه موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

**کشف ۱۰۸کیلوگرم تریاک درایستگاه بازرسی شهرضا

گروه استان ها _ اصفهان _ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۱۰۸ کیلو گرم تریاک در بازرسی از یک سواری پژو پارس خبر داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پژو پارس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۱۰۸کیلوگرم تریاک که زیر صندلی ها و صندوق عقب خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ دستگاه سواری ام وی ام نیز که همدست سواری پژو بودند شناسایی و توقیف شدند بیان داشت: در مجموع ۷ سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ جهانگیر کریمی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آنها نخواهد داد.#

**دستگیری سارق کابل های برق اماکن صنعتی در شاهین شهر

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری یک سارق حرفه ای کابل های برق اماکن صنعتی و کشف ۱۵۰ میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ “رجبعلی مختاری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۱ شاهین شهر حین گشت زنی در یکی از مناطق صعنتی این شهرستان یک سارق را حین سرقت مشاهده و دستگیر کردند.

وی افزود: فرد دستگیر شده در بازجوئی های پلیس به سرقت ۱۵۰ میلیون ریال کابل و سیم برق از اماکن صنعتی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی بیان داشت: دراین رابطه پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ مختاری در پایان از مالکان اماکن صنعتی و کارگاه ها خواست : این اماکن را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس اطلاع دهید.

**کشف بیش از ۱۰ هزار مواد محترقه غیرمجاز در کاشان

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف تعداد ۱۰ هزار و ۲۰۰ عدد مواد محترقه غیر مجاز خبر داد.

سرهنگ “علی پورکاوه” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : در راستای اجرای طرح های پیشگیری از وقوع حوادث جبران ناپذیر ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال ، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کاشان طرح بازرسی از صنوف را اجرا کردند.

وی افزود: در بازرسی از یک واحد صنفی فروش لوازم یکبار مصرف تعداد ۱۰ هزار و ۲۰۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این رابطه یک نفر شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

پورکاوه تصریح کرد : با توجه به آسیب‌پذیر بودن جوانان و نوجوانان در خصوص شادی‌های کاذب در این روز، می‌طلبد خانواده‌ها برای پیشگیری از وقوع هرگونه سوانح و حوادث ناگوار برای فرزندانشان، نظارت بر عملکرد آنها را در این ایام چند برابر کنند.

سرهنگ پورکاوه در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و اطلاع از فعالیت تولید و توزیع‌کنندگان مواد محترقه غیرمجاز و موارد مشابه، موضوع را بلافاصله از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا