حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

کشف ۴۰۰ میلیون ریال پوشاک قاچاق در شاهین شهر

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان،سرهنگ “رجبعلی مختاری”  اظهار داشت:ماموران پلیبس آگاهی شهرستان شاهین شهر حین اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی به ۳ دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی افزود:در بازرسی از این خودروها سه محموله پوشاک خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: ارزش محموله های کشف شده توسط کارشناسان ۴۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ مختاری در پایان با اشاره به دستگیری ۳ راننده در این رابطه خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و افزایش بیکاری جوانان کشور را فراهم می کند که از عموم مردم تقاضا میشود هر گونه اخبار مربوطه را به پلیس اطلاع دهند.

**سارق پژو ۴۰۵ دستگیر شد

 فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از دستگیری یک سارق حرفه ای خودرو و کشف یک دستگاه سواری ۴۰۵ سرقتی خبر داد.

سرهنگ “علی بنی آدمی ”  گفت: ماموران پلیس آگاهی با توجه به گشت زنی در محدوده شهر نطنز یک دستگاه سواری ۴۰۵ را که از شمال کشور سرقت شده بود و به صورت اوراق شده در یکی از محلات این شهرستان رها شده بود کشف کردند.

بنی آدمی افزود: ماموران با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند سارق را نیز شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز در پایان به مالکان خودروها توصیه کرد : خودروی خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید و در صورت وقوع سرقت خودرو بلافاصله با پلیس تماس گرفته و مشخصات خود را به طور دقیق اعلام کنید .

**توقیف ۶ میلیارد کالای قاچاق در شهرضا

 فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف یک محموله کیف و کفش خارجی به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “محمد حسین بابا کلانی”  گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری از ایستگاه یک دستگاه کامیون کشنده را جهت بررسی مدارک و بازرسی محموله متوقف کردند.

وی ادامه داد: این خودرو که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود حامل ۳۰۰ کارتن کیف و کفش خارجی بود که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری راننده و تحویل او به مراجع قضائی بیان داشت : ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۶ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

**کشف ۶ هزار مواد محترقه غیرمجاز در نطنز

 فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از کشف تعداد ۶ هزار و ۲۰۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز در بازرسی از یک واحد صنفی خبر داد.

سرهنگ “علی بنی آدمی” گفت: در راستای اجرای طرح های پیشگیری از وقوع حوادث چهارشنبه آخر سال ،طرح بازرسی از صنوف اجرا شد.

وی افزود: در بازرسی از یک واحد صنفی تعداد ۶ هزار و ۲۰۰ عدد مواد محترقه غیر مجاز کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز در پایان به خانواده ها توصیه کرد : به منظور پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال بر فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشید و در صورت مشاهده هر گونه فعالیت در این خصوص موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

**کشف ۱۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرضا

 فرمانده انتظامی استان از کشف ۳ محموله کالای قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال طی ۳ عملیات همزمان در شهرضا خبر داد.

سردار “مهدی معصوم بیگی” گفت: ماموران انتظامی شهرستان شهرضا، حین کنترل خودروهای عبوری به ۳ دستگاه کامیون کشنده که همزمان وارد ایستگاه بازرسی شده بودند، مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها، هزار و ۱۵۲ عدد دستگاه تصفیه آب، ۴۸۱ کارتن فیلتر هوا و ۱۵۰ عدد میز و صندلی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این عملیات ۳ دستگاه خودرو سنگین توقیف شدند، بیان داشت: ارزش محموله های کشف شده توسط کارشناسان ۱۴ میلیارد ریال اعلام شده است.

سردار معصوم بیگی اضافه کرد: در این رابطه ۳ راننده دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.//

**کشف ۲۰ تن بلوط قاچاق در سمیرم

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف مقدار ۲۰ تن چوب بلوط قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “سهراب قرقانی”  گفت : در پی وصول خبری مبنی بر انبار ۲۰ تن چوب بلوط جنگلی قاچاق در یکی از دامداری های شهرستان “سمیرم” بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی  و با همکاری بسیج  و ماموران سپاه پاسداران منطقه ،از محل بازرسی شد که مقدار۲۰ تن چوب بلوط قاچاق کشف شد.

سرهنگ قرقانی بیان داشت : ارزش چوب های کشف شده توسط کارشناسان ۸۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان از دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل او به مراجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا