شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

بررسی طرح بزرگ توسعه گازرسانی به صنایع اردستان

 به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی، در دیدار با فرماندار شهرستان اردستان گفت: گازرسانی به این شهرستان با توجه به تعهداتی که تاکنون لحاظ گردیده بخوبی انجام شده و پروژه بزرگ توسعه گازرسانی به صنایع این شهرستان در دست بررسی است .

وی، بیان داشت: پس از تکمیل بررسی های طرح توسعه گاز صنایع و برآورد هزینه گازرسانی به روستاها ، شرکت گازاستان اصفهان نیز با رویکرد حمایتی اقدام خواهد کرد.

مهندس علوی، با تاکید بر اینکه همگان باید از گاز طبیعی به عنوان یک ثروت ملی و یک انرژی پاک بهینه و ایمن استفاده نمایند تصریح کرد: تقاضا داریم تمامی مردم در مصرف این ماده ارزشمند نهایت صرفه جویی را داشته باشند و مسئولان شهرستان ها در آگاهی بخشی و فرهنگ سازی این مهم، نقش موثری می توانند داشته باشند.

علوی، همچنین با اشاره به اینکه،گاز بهای مصرفی بر اساس مصوبات قانونی محاسبه می شود افزود: در مقابل خدماتی که شرکت ارائه می نماید و موظف به استمرار تامین گاز در تمامی روزهای سال است، همه مشترکین موظف به پرداخت گاز بهای مصرفی می باشند چرا که توسعه گازرسانی، آبادانی شهرستان و ایجاد آسایش برای شهروندان قطعاً از طریق پرداخت بموقع گاز بهاء محقق خواهد شد.

در ادامه غیور فرماندارشهرستان اردستان، ضمن تشکر از اقدامات و تعاملات مطلوب اداره  گاز این شهرستان در استمرار خدمات گازرسانی به مردم این شهرستان و توسعه و نگهداشت شبکه های گاز درخواست گازرسانی به دو روستای گل انگینه و بلهور را نمود.

وی، در خصوص دهستان گرمسار از توابع شهرستان اردستان بیان داشت: در این دهستان با هدف اشتغال زایی، روش کشت بصورت گلخانه ای انجام می پذیرد که برای تحقق این مهم، گاز طبیعی یک زیر ساخت اساسی است.

غیور، همچنین خواستار بازنگری اقلیم برخی مناطق در شهرستان اردستان شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا