شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

استقبال از بهار۹۷  با غرس ۱۰۰۰ اصله نهال توسط شرکت گاز خراسان رضوی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازروابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید حمید فانی صبح امروز در مراسم کاشت یکهزار اصله نهال غیرمثمر که همزمان با هفته منابع طبیعی برگزار شد اظهار کرد: کاشت درخت فواید بسیاری برای زندگی امروز و فردای آیندگانمان خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ضمن بازخوانی ضرب المثل دیگران کاشتند و ما خوردیم افزود: وظیفه امروز ما تلاش در مسیر حفاظت از محیط زیست فردای فرزندانمان است.

فانی با یادآوری تعداد روزهای ناسالم شهر مشهدمقدس در سال جاری گفت: بسیاری از مشکلات و عوارض مرتبط با بحث آلودگی هوا از طریق درختکاری حل خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که روایات و احدایث متعددی در باب درخت و درختکاری در دین مبین اسلام وجود دارد تصریح کرد: درخت نمادی برای آبادی، شاخص سبزی و خرمی، مظهر زندگی و باعث تلطیف هوا و موجب آسایش و رفاه مردم می شود.

فانی با تاکید بر لزوم آراستگی محیط‌های دولتی گفت: از مجموع یکهزار اصله نهال غیرمثمر شامل توت زینتی و سرو که امروز با رعایت کامل اصول صرفه جویی در مصرف آب غرس می شود، تعداد ۷۰۰ اصله در محل اداره گاز منطقه یک مشهد واقع در ابتدای جاده سرخس، ۱۴۰ اصله در اداره تدارکات کالا واقع در میدان قائم و الباقی در منازل سازمانی شرکت گاز استان (خیابان ارشاد) کاشته می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی در پایان از واحدهای منابع انسانی، اچ اس ای و روابط عمومی این شرکت به جهت برنامه ریزی این مراسم قدردانی کرد.

در این برنامه، تعداد ۱۲ نهال به نمایندگی از یکهزار اصله نهال با ذکر صلوات و یاد و خاطره شهدای عزیز هشت سال جنگ تحمیلی توسط مدیران شرکت گاز خراسان رضوی غرس شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا