شهر و جامعهعناوین اخبار

استاندار اصفهان : از راهکارهای منتقدان طرح کارگروه سازگاری با کم آبی استقبال می کنیم

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در مصاحبه با واحد مرکزی خبر در خصوص واکنش برخی از نمایندگان نسبت به طرح کارگروه سازگاری با کم آبی اظهارداشت: خوشبختانه اغلب نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در جلسات مختلف حضور داشتند در جریان کامل برنامه ها بودند و با درک و فهم صحیح از موضوعات از این طرح حمایت کردند.
استانداراصفهان افزود: در صورتی که نماینده ای با بخشی از این طرح مشکل داشته باشد ، نظر آن ها برای مدیریت ارشد استان محترم است و همینکه تلاش می کنیم با تصویب این طرح ها ، با برنامه پیش رویم ، ارزشمند است و اگر اینگونه طرح ها در گذشته اجرا می شد وضعیت بهتری را شاهد بودیم.
محسن مهرعلیزاده اظهارداشت: کشاورزی در تمامی نقاط استان پایین ترین سطح از برداشت آب و بیشترین آسیب را داشته است و اگر ایده و فکری بود به این نقطه نمی رسیدیم.
مهرعلیزاده با بیان اینکه قطعا به طرحی که ارائه شده ایراداتی وارد است و از انتقادات استقبال می کنم، تصریح کرد: کسی که انتقاد می کند باید راهکار لازم را هم داشته باشد و منتظر راهکارهای صاحب نظران از این ایده هستیم.
استانداراصفهان خاطر نشان کرد: در این طرح از صنایع پرآب بر ، ما به ازاء تامین آب پایدار برای صنعت ، مبالغی را دریافت می کنیم که این مبالغ در ۱۲ طرح که معطوف به استفاده بهینه از آب و پساب و طرح هایی که بتواند با کشت های جایگزین، ایجاد اشتغال و الگوی صحیح کشت و آبیاری و ساماندهی مسیر رودخانه می باشد ، هزینه می گردد تا بتوان مشکل آب را مدیریت نمود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا