شهر و جامعهعناوین اخبار

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان استان اصفهان برگزار شد

 در این مراسم مدیر موسسه تبیان اصفهان به تعداد تیم ها و غرفه های این همایش اشاره کرد و گفت: امسال ۲۸ گروه در بخش غرفه ها و ۲۸ گروه نیز در بخش سمینار ثبت نام کردند.

سید علی حکمت منش با اشاره به شرکت۸۰ گروه در بخش مسابقه این جشنواره، گفت: مسابقات در زمینه هایرباتیک مسیریاب ،رباتیک جنجگو ،رباتیک آتش نشان ، ابرحباب نجات تخم مرغ ،موشک آبی پرتابی، سازه ماکارونی فشاری، سازه ماکارونی هدفمند، سازه ماکارونی راندمانی ،گلایدر سازه ای و رشته های شرکت کننده در سمینار و غرفه نیز شامل  علوم زیست ،زیست فناوری، نانو، فیزیک، علوم اجتماعی، علوم و معارف، هنر ،فنی و مهندسی برگزار گردید.

در ادامه این مراسم ، خورانی، مدیر مرکز یادگیری تبیان و دبیرجشنواره پروژه های دانش آموزی کشور به فعالیت های مرکز یادگیری پرداخت و بر لزوم برگزاری این جشنواره در اصفهان تاکید کرد.

وی با اشاره به پتاسنیل خوب دانش آموزی و اجرایی در اصفهان و حمایت های خوب از این گونه فعالیت ها از خانواده ها و دانش آموزان خواست تا حضور فعالی در این جشنواره و امثال این فعالیت ها داشته باشند

گفتنی است در این جشنواره تعداد ۳۰۰دانش آموزدرقالب ۱۴۰تیم شرکت کردند که در نهایت ۱۹تیم به عنوان گروه برتر انتخاب واز بین گروه های منتخب ، تعداد۱۵تیم برای شرکت در جشنواره سراسری که در تهران برگزار خواهد شد ،برگزیده شدند .

در پایان این جشنواره از برگزیدگان تقدیر شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا