پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

آرامش بهاری در گرو انضباط اجتماعی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان،از همین رو، حفظ آرامش و آسایش مردم در تعطیلات نوروزی بسیار حائز اهمیت است و پلیس هر ساله تلاش کرده با تامین امنیت مردم در همه ابعاد، این آرامش را برای آنان به ارمغان آورد که به لطف خدا در این امر توفیقات فراوانی به دست آورده است.

تلاش این نیرو به گونه ای است تا هیچ جایی در کشور عزیزمان احساس خلأ امنیت نشود ضمن اینکه راهبرد ما استفاده از ظرفیت مردم برای تأمین امنیت است.

بی تردید امنیت پایدار  در گرو امنیت مردم پایه بوده و  هر کجا مردم در صحنه حاضر شدند امنیت کشور بیش از پیش مستحکم تر شده است.

در این میان نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی در حال رصد امنیت کشور برای جلوگیری از هرگونه ایجاد ناامنی است و مأموران جان بر کف این نیرو برای تأمین امنیت مستمر در استان حاضر به گذشتن از جان خود هستند و شهدای ناجا گواهی بر این مدعا هستند.

نیروی انتظامی، برای نوروز امسال برنامه های متنوعی در حوزه تولید نظم و امنیت استان اصفهان در دستور کار قرار داده و در این ایام با شعار «آرامش بهاری، همراه با نظم و امنیت» در خدمت مردم خواهد بود.

رعایت قوانین و مقررات و نظم از سوی افراد جامعه در کنار فعالیت های پلیس منجر به تولید امنیت در جامعه می شود و در پی تولید این امنیت مردم پایه نیز، آرامش به مردم و کشور هدیه می شود. آرامشی که در بهار به دلیل افزایش سفرها ، خالی شدن خانه ها و ایجاد فرصت های ارتکاب جرم، بیش از سایر فصل ها مورد نیاز است.

به حمدالله این همکاری از سوی مردم در چهارشنبه آخر سال به خوبی صورت گرفت و همراهی مردم با نیروی انتظامی در برقراری امنیت این شب باعث شد تا هیچ حادثه مهمی در شهر اصفهان شاهد نباشیم و با کاهش چشمگیر مصدومان نیز مواجه شویم.

مشی نیروی انتظامی در استان اصفهان رفتار مهربانانه با مردم و برخورد قهری و قاطع با افراد شرور و قانون شکن جامعه خواهد بود.

تمرکز بر پیشگیری از جرم و آسیب در جامعه را به عنوان اولویت مهم فرماندهی انتظامی استان در ایام نوروز مطرح بوده و البته لازمه تحقق این کار اشراف اطلاعاتی و اجرای صحیح و دقیق برنامه های از قبل پیش بینی شده است.

باید اذعان کرد که امنیت محصول مشترک نیروی انتظامی، مردم ، مسئولان و دستگاه ها است و  انتظار می رود که مردم و دستگاه ها همانطور که تا کنون با پلیس استان تعامل داشتند از این پس نیز همکاری  بیشتری داشته باشند تا انشاء الله به توفیقات بهتری در راستای امنیت و آرامش جامعه  دست پیدا کنیم.

سرتیپ دوم پاسدار- مهدی معصوم بیگی-فرماندهی انتظامی استان اصفهان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا