تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

آوای میزبانی در اصفهان، طنین انداز شد

این مراسم در واقع آغاز به کار رسمی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان بود؛ هرچند به قول دکتر نوروزی شهردار اصفهان، اعضای این ستاد و مسوولان کمیته های آن از مدت ها پیش فعالیت ستاد نوروزی را آغاز کرده اند.

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازاداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، شهردار اصفهان در این مراسم گفت: بهار دلنشین در انتظار شهری است که در میهمان نوازی شهره تاریخ بوده است. شهر اصفهان امروز قصد دارد بهتر از همیشه، این میهمان نوازی را به نمایش بگذارد و این مهم میسر نخواهد شد مگر با تلاش اعضای ستاد خدمات سفر نوروزی شهر اصفهان که به نوعی تمام مجموعه شهرداری را شامل می شود.

دکتر نوروزی اظهار داشت: از همه کسانی که شهر را مهیای این میزبانی کردند، تشکر می کنم و سال نو را به کارکنان شریف شهرداری، هموطنان عزیز و همشهریان مهربان تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه امسال گروهی از دوچرخه سواران در محور تاریخی شهر حرکت کرده و گردشگران را راهنمایی می کنند، افزود: علاوه بر آن، آتش نشانان و دیگر بخش های مجموعه شهرداری آماده برقراری آرامش و ایمنی برای شهروندان و مسافران هستند.

قدرت الله نوروزی، تأکید کرد: تلاش شده است شهر با نقش و نگارهای هنرمندانه و فضای سبز متفاوت به استقبال نوروز برود.

شهردار اصفهان گفت: اصفهان، قصد دارد امسال بهتر، زیباتر و هنرمندانه تر از همیشه خود را به نمایش بگذارد. به تمام ملت ایران این پیام را می رسانم که اگر قصد سفر دارید، برای نوروز امسال اصفهان را انتخاب کنید تا متوجه شوید این شهر چه زیبا و مهربانانه از شما استقبال و میزبانی می کند.

گفتنی است در این مراسم حمایل خدمتگزار مردم شریف ایران از سوی مادر سردار شهید حسین خرازی به شهردار اصفهان اهدا شد. همچنین پرچم منقش به نماد اصفهان (قوس آذر) توسط شهردار اصفهان، رییس و اعضای شورای شهر به اهتزاز درآمد.

مدح خوانی حضرت علی(ع) با صدای چند نفر از مرشدان پیشکوست اصفهان، حال و هوای خاصی به این آیین بخشید و مجموعه شهرداری اصفهان یا علی گویان به استقبال مهمانان نوروزی و انجام فعالیت های ستاد نوروزی رفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا