شهر و جامعهعناوین اخبار

آمادگی جامعه المصطفی اصفهان برای ترجمه بروشورهای هشداری پلیس به زبان های خارجی / ایمان و معنویت شاخصه نیروهای انتظامی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ، حجت الاسلام “سید ابراهیم ملکی” در دیدار سردار ” مهدی معصوم بیگی” فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک سال نو و تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط این فرماندهی در راستای تامین امنیت ایام نوروز گفت: امروز امنیت یکی از بالاترین نعمت هایی می باشد که با زحمات سبزپوشان نیروی انتظامی به مردم ما ارزانی شده است.

وی با بیان اینکه برخی از شهروندان قدر نعمت امنیت را نمی دانند افزود: امروز مردم به راحتی و در امنیت کامل تا پاسی از شب بیرون از خانه می روند و در تعطیلات نوروزی هم  به مسافرت رفتند، این نیروهای انتظامی با رشادت و سخت کوشی ، امنیت را برای ما تامین کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام ملکی با اشاره به آیه ای از سوره توبه که می فرماید: شما عمل خود را انجام دهید و بدانید که خدا ، رسولش و مؤمنان عمل شما را می بینند، گفت: قطعاً عمل نیروهای انتظامی از نگاه خداوند و رسولش پنهان نمی ماند و ان شاء الله اجر و پاداش عظیمی را از جانب حضرت حق دریافت خواهند کرد.

رئیس مؤسسه جامعه المصطفی واحد اصفهان ، ایمان و معنویت را شاخصه نیروهای انتظامی عنوان و تصریح کرد: بسیاری از موفقیت های پلیس جدای از هنر، تخصص و حرفه ای گرایی نتیجه توسل ، توکل و اخلاص نیروهای آن است که ما به وجود چنین نیروهایی افتخار می کنیم.

حجت الاسلام ملکی با اشاره به ظرفیت اساتید و مترجمان زبان های خارجی مؤسسه مذکور گفت: در حال حاضر بیش از ۸۰۰ دانشجو به همراه خانواده های خود از چندین ملیت در جامعه المصطفی واحد اصفهان حضور دارند و در این زمینه آمادگی داریم با همکاری معاونت اجتماعی پلیس اصفهان بروشورهای هشداری و آموزشی را به زبان های خارجی ترجمه و در اختیار دانشجویان و خانواده های آنان قرار دهیم.

سردار معصوم بیگی نیز در این دیدار ، جامعه المصطفی را پرچمدار تبیین ، تشریح و معرفی مذهب تشیع در جهان عنوان کرد و گفت: مؤسسه جامعه المصطفی خط مقدم معرفی دین ، دیانت، اسلام و مکتب است و باید از چنین مجموعه ای حمایت و پشتیبانی کرد.

این مقام ارشد انتظامی استان ، رویکرد نیروی انتظامی را حمایت و تقویت بخش های دینی جامعه المصطفی بیان و تصریح کرد :آماده هرگونه همکاری با این مؤسسه هستیم.

وی افزود: بحمدالله امروز امنیت خوب و مثال زدنی در کشور ما حاکم است و دلیل آن نیز تلاش نیروهای امنیت ساز زیر نظر هدایت های هوشمندانه مقام معظم رهبری است و البته در این میان نجابت مردم در حمایت و پشتیبانی همه جانبه از نظام جمهوری اسلامی که همواره کمک کننده بوده را نیز نباید فراموش کرد.

سردار معصوم بیگی به آماده باش کامل نیروهای پلیس در ایام نوروز اشاره و بیان کرد: خوشبختانه با وجود افزایش ۱۲ درصدی حضور گردشگران در این مدت ، آمار سرقت ها و جرایم کاهش یافته و نیز جرایم خشن خاص و یا سرقت مسلحانه ای که احساس نا امنی برای مردم ایجاد کند نداشته ایم ؛ در کل میزان احساس امنیت گردشگران نسبت به مدت مشابه سال قبل ارتقاء یافته است.

فرمانده انتظامی استان به حضور ۱۳ هزار گردشگر خارجی طی ایام نوروز در اصفهان اشاره کرد و گفت: بیشتر توریست ها عنوان می کردند که تصور ما از ایران کشوری نا امن بود اما امنیتی که در اینجا می بینیم قابل مقایسه با هیچ کجای دنیا نیست.

سردار معصوم بیگی با تاکید بر اینکه امنیت گردشگران خارجی که به اصفهان سفر می کنند را با جدیت دنبال می کنیم، خاطر نشان کرد: بحمد الله با اقدامات خوبی که در این بخش صورت گرفته در سال گذشته و ایام نوروز امسال هیچ گزارشی در خصوص بروز مشکل برای گردشگران خارجی نداشته ایم و شرایط امنیتی خوبی را در این بخش شاهد هستیم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا