دسته‌بندی نشدهشهر و جامعهعناوین اخبار

با حکم استاندار اصفهان اسفندیار تاجمیری به سمت مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد؛ بازرسی و امور حقوقی استانداری و سرپرست فرمانداری شهرستان برخوار منصوب گردید

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، در حکم مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد؛ بازرسی و امور حقوقی استانداری آمده است:
با عنایت به تعهد و تجربیات جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد؛ بازرسی و امور حقوقی استانداری منصوب می شوید.
ضروری است با اشراف کامل به قوانین و مقررات جاری با تمام توان و استعداد خویش در انجام وظایف محوله و نظارت صحیح بر انجام فعالیت های دستگاه های اجرایی استان، ایجاد هماهنگی با واحدهای بازرسی و پاسخگویی به شکایات، تنظیم گزارش از نتایج بازرسی ها و انجام ارزشیابی مدیران اقدام نمائید. از دیگر انتظارات جدی ترمیم و ارتقای کیفی نیروی انسانی شاغل در اداره کل است. انتظار دارد با تنظیم برنامه های کوتاه مدت و میان مدت؛ مسیر تحقق مأموریت های فوق فراهم شود و کرامت و تکریم مردم عزیز و مراجعین محترم و شأن دستگاه های اجرایی و کارکنان صدیق نیز محفوظ باشد.
امید است با استعانت از خداوند متعال در انجام وظایف محوله جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید، موفق باشید.
همچنین در حکم انتصاب سرپرست فرمانداری شهرستان برخوار آمده است:
مدیر کل محترم مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری
به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان برخوار منصوب می نمایم.
امید است با استعانت از خداوند متعال و پیروری از ائمه اطهار(ع) در عمل به وظایف قانونی و بهره گیری از توانمندی همکاران آن مجموعه در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروری از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به توفیقات ارزشمندی نائل شوید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا