شهر و جامعهعناوین اخبار

کاهش آمار  مراجعین  به دلیل نزاع در سال ۱۳۹۶/افزایش آمار متوفیات ناشی از  مسمومیت با گاز منو کسید کربن در سال ۱۳۹۶ در استان اصفهان /

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان،از کل مراجعین نزاع تعداد ۱۲ هزار  و ۱۶۷ نفر زن و ۲۵هزار و ۵۸۴ نفر مرد بوده اند.

ضمنا در  سال ۱۳۹۵  تعداد ۳۹ هزار و ۱۴ نفر به دلیل نزاع  به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که ۱۲ هزار  و ۷۵۵ نفر  زن و  ۲۶ هزار و ۲۵۹  نفر مرد بوده اند.

دراسفند ماه سال ۱۳۹۶ نیز ۲ هزار و ۹۵۱ نفر (۹۲۱ زن و۲۰۳۰ مرد) به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه که نسبت به اسفند ماه سال ما قبل آن (۲۶۴۷ نفر شامل۸۳۰ زن و ۱۸۱۷ مرد) حدود ۱۱٫۵ درصد کاهش داشته است.

 **افزایش آمار متوفیات ناشی از  مسمومیت با گاز منو کسید کربن در سال ۱۳۹۶ در استان اصفهان  

در سال ۱۳۹۶ آمار اجساد معاینه شده در مراکز پزشکی قانونی استان باتشحیص علت مرگ مسمومیت با گاز مونواکسید کربن، ۶۷ نفر  (۱۴ زن و ۵۳ مرد )  بوده که نسبت سال۱۳۹۵ که این تعداد ۵۷ نفر (۱۱ زن و ۴۶مرد) بوده افزایش داشته است.

لازم به ذکر است در اسفند ماه سال ۱۳۹۶، هشت نفر(۴زن و ۴ مرد)بدنبال مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست داده اند که نسبت به اسفند ماه سال ما قبل آن(۹ نفر)کاهش داشته است.

همچنین در سال ۱۳۹۶ آمار فوت شدگان  ناشی از سوختگی شامل  ۱۷۸ نفر، (۷۳ زن  و ۱۰۵ مرد) بوده که نسبت به سال ۱۳۹۵ (۱۷۷ نفر شامل۷۲  زن و ۱۰۵مرد) افزایش داشته است.

و اما در اسفند ماه سال ۱۳۹۶، دوازده نفر (۳ زن و۹ مرد) بدنبال سوختگی جان خود را از دست داده اند که نسبت به اسفند ماه سال ما قبل آن  افزایش داشته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا