شهر و جامعهعناوین اخبار

  تقدیر از ۱۹بازنشسته سال ۹۷شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان ، در این مراسم که با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، کارکنان و همچنین ۱۹ بازنشسته به همراه خانواده آنها برگزار شد، سید مصطفی علوی، با تاکید بر اهمیت دوران بازنشستگی و پیشگیری از مشکلات مربوط به سلامت جسمانی و روانی، اجتماعی و خانوادگی بازنشستگان گفت: برای داشتن بازنشستگی موفق باید برنامه ریزی نمود.

وی  بیان داشت: بازنشستگی یکی از دوران های زندگی است، پس نیاز به آماده شدن و کسب مهارت برای آن هم مثل همه دوران ها جدی است. در اغلب موارد در این دوران خانه نشینی های مداوم زندگی را به سکون تبدیل کرده، حال آنکه تحرک و شادی، روزمرگی را کمرنگ می کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به اینکه  دین اسلام دین مودت و مهربانی است و پیامبر گرامی اسلام (ص)همواره افراد سالخورده و پیشکسوت را مورد تکریم و لطف ویژه قرار می دادند، افزود: وظیفه جامعه و خانواده ها نیز تکریم بازنشسته ها و محبت به آنهاست.

مهندس علوی، تصریح کرد: شیرین شدن دوران بازنشستگی برای خانواده نیاز به برنامه ریزی و آگاهی همه اعضای خانواده دارد. هرچه فعالیت، استفاده از ورزش، مشورت خواهی و گفت وگوهای خانوادگی، سرگرمی ها و حتی بازی های دسته جمعی و ایجاد دغدغه های مفید و سازنده برای فرد بازنشسته بیشتر باشد، وضعیت روحی و به تبع آن تعاملات او بهتر خواهد بود. خانواده ای که تا دیروز به خاطر مشغله های کاری والدین از کم بودن تعاملات و با هم بودن مثل سفر، خرید، گفت وگو، کارهای مشترک و….گله مند بودند این بار فرصت خوبی پیدا می کنند تا از کنار هم بودن لذت ببرند.

وی، به کارکنان بازنشسته شرکت گاز استان اصفهان گفت: اگر مسائل معنوی و روحانی به شما احساس خوبی می دهد سعی کنید ارتباط خود را با این موضوع حفظ کنید. کسانی که اعتقادات مذهبی و معنوی قوی دارندمعمولاً به تبع آن احساس حمایت و راحتی بیشتری می کنند.

شایان ذکر است، در این مراسم که با برنامه های شاد و اجرای گروه موسیقی همراه بود با اهدای صنایع دستی تولید داخل و لوح  تقدیر از بازنشستگان تجلیل گردید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا