حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

توقیف تریلر اسکانیا با ۲۳۵ کیلو گرم تریاک وسایر اخبار روز استان اصفهان

 به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران  و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان سرهنگ “جهانگیر کریمی” اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۳۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که در اتاق بار خودرو جاساز شده بود، کشف شد، بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ کریمی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

**توقیف محموله میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق در شهرضا

ماموران ایستگاه ایست وبازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” در بازرسی از کامیون کشنده اسکانیا یک محموله لوازم آرایشی بهداشتی خارجی به ارزش ۵ میلیارد ریال را کشف کردند.

سرهنگ “محمد حسین بابا کلانی” فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا”  اظهار داشت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۵پالت لوازم آرایشی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد، افزود: راننده خودروی مذکور در این رابطه دستگیر شد و کارشناسان نیز ارزش ریالی محموله کشف شده را  ۵ میلیارد اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند و از تمام مردم تقاضا می شود هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

**تصادف غول ها یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت

گروه استان ها_اصفهان_رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان از برخورد ۲ دستگاه کامیون در آزاد راه “امیرکبیر” و فوت یک راننده و مجروحیت ۲ نفر خبر داد.

سرهنگ “جواد درستکار” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد ۲ دستگاه کامیون در آزاد راه “امیرکبیر” تیم بررسی صحنه تصادفات جاده ای پلیس راه “اصفهان-کاشان” به محل اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: در این حادثه رانندگی یک کامیون کشنده ولوو به شدت با یک کامیون بنز برخورد کرده بود که متاسفانه راننده آن جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده و سرنشین کامیون بنز نیز به شدت مجروح شده بودند، بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان در پایان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو و اطراف رانندگی کنید تا شاهد وقوع اینگونه حوادث نباشیم.#

**کشف۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در فریدن

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان فریدن ازاجرای طرح نظارت بر واحد های صنفی و کشف ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق خبر داد.

سرهنگ”رضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : در راستای اجرای طرح مبارزه باکالای قاچاق و نظارت بر واحد های صنفی ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی از چندین واحد صنفی بازرسی کردند.

وی افزود: در بازرسی از یک واحد صنفی ۵۸۶ عدد فندک ،۲ دستگاه ماکروویو سامسونگ، ۲ دستگاه پمپ بادی، ۱۰ عدد فلش مموری ، ۶ عدد بلند گو ، ۹ عدد مونو پت تلفن همراه و ۷ دستگاه گوشی تلفن غیر مجاز خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن در پایان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه ضمن تأکید بر استمرار و جدیت پلیس در اجرای طرح مبارزه باکالای قاچاق تصریح کرد : متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

**کشف ۱۰ کیلوگرم مواد افیونی در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک سواری پیکان و دستگیری ۲ سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ”حسن یاردوستی” اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی به یک سواری پیکان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی گفت : در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۰ کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای زیر صندلی های جاساز شده بود کشف شد.

این مقام مسئول اضافه کرد : در این خصوص ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان با بیان اینکه یکی از اولویت های سال ۹۷ برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر می باشد خاطر نشان کرد ” نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند.

**سارق بخت برگشته به محل سرقت بازگشت

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری سارقی که پس از سرقت به محل سرقت برگشته بود خبر داد.

سرهنگ” علی جعفری نژاد” اظهار داشت:درپی تماس یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزل آنها و بازگشت سارق به محل سرقت ، بلافاصله ماموران کلانتری۱۶ “خمینی شهر” به محل اعزام شدند.

وی افزود: این سارق که گوشی موبایل خود را در صحنه جرم جا گذاشت بود برای برداشتن آن به محل بازگشته بود که دستگیر شد .

سرهنگ جعفری نژاد بیان داشت : در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان به شهروندان توصیه کرد:در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرید ، از نگهداری وجوه نقد زیاد، اشیاء قیمتی و اسناد و مدارک در منزل محلهایی که سارقان به سهولت به آنها دسترسی پیدامی کنند خودداری کنید و قبل از خروج از منزل هر گونه تردد و رفت و آمد افراد مشکوک و مظنون و پرسه زنی خودداری کنید.

**کشف ۲۱ تن میلگرد مسروقه در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهراز دستگیری یک سارق حرفه ای آهن آلات و کشف ۲۱ تن میلگرد مسروقه خبر داد.

سرهنگ “رجبعلی مختاری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت میلگرد و خاموت از ساختمان های نیمه ساز در شهرستان شاهین شهر ، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران گشت انتظامی حین گشت زنی موفق شدند سارق را که در حال سرقت میلگردهای یک ساختمان نیمه ساز بود دستگیر کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده به سرقت ۲۱ تن میلگرد و خاموت از منازل نیمه ساز اعتراف کرد افزود: ارزش میلگرد های سرقتی ۵۸۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ مختاری در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و گفت : اموال مالباختگان پس از طی مراحل قانونی به آنان بازگردانده می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا