حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

دستگیری سارقان موتورسیکلت در اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سرهنگ “حسن یاردوستی” داظهار داشت:ماموران گشت انتظامی شهر اصفهان حین گشت زنی به یک دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک مشکوک و دستورایست صادر کردند.

وی افزود: راکب موتورسیکلت به دستور ایست ماموران توجهی نکرد و متواری شد که گشت انتظامی وارد عمل شد و در عملیاتی ضربتی موتورسیکلت را متوقف کردند.

این مقام انتظامی یبان داشت : در استعلام بعمل آمده مشخص شد این موتورسیکلت مسروقه است و فرد دستگیر شده به سرقت موتورسیکلت از شهر اصفهان با همدستی یک سارق دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با اشاره به دستگیری همدست سارق و تحویل هر ۲ متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد : حضور گشت های هدفمند انتظامی در سطح شهرستان اصفهان نشان دهنده حضور ۱۰۰ درصدی پلیس درراستای تامین امنیت و برخورد با مجرمان است که لازم است مردم نیز با پلیس همکاری داشته باشند ، توصیه های انتظامی را رعایت کنند و موارد مشکوک را در اسرع وقت اطلاع دهند .

**توقیف محموله میلیاردی لوازم یدکی دوچرخه در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف یک محموله لوازم یدکی خارجی دوچرخه به ارزش ۲ میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ “محمد حسین بابا کلانی”گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری ، یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود را جهت بررسی مدارک و محموله متوقف کردند.

وی افزود: این خودرو حامل تعداد ۳۷۶ کارتن لوازم یدکی خارجی دوچرخه بود که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد.

سرهنگ باباکلانی بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال اعلام شده است .

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

**کشف ۲ کیلو گرم هروئین در آران و بیدگل

فرمانده انتظامی شهرستان “آران و بیدگل” از دستگیری اعضای یک باند ۴ نفره سوداگران مرگ و کشف ۲ کیلو گرم هروئین خبر داد.

سرگرد “مسعود سپهوند”  اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر توزیع هروئین توسط یک باند حرفه ای در شهرستان “آران وبیدگل” بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه این باند مقدار ۲ کیلو گرم هروئین را کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این رابطه اعضای باند که ۲ خانم و ۲ مرد بودند دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرگرد سپهوند در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

**توقیف کامیون بنز با محموله میلیاردی انواع کالای قاچاق در خوروبیابانک

 فرمانده انتظامی شهرستان “خوروبیابانک” از کشف یک محموله انواع کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک کامیون بنز خبر داد.

سرگرد”نعمت خلیلی”  اظهار داشت : ماموران ایستگاه بازرسی شهرستان “خوروبیابانک” یک دستگاه کامیون بنز را جهت بررسی مدارک و محموله متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۵۰کارتن تور، ۲کارتن متر ،۳۲۰گونی بادام هندی ،۱۵ گونی قهوه ، ۶ گونی انواع پوشاک ، ۳ دستگاه درایو ، ۵۷عدد آفتاب گیر ،۶۵جعبه چراغ راهنما و چراغ خطر و ۱۲عدد پنکه خودرویی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

سرگرد خلیلی بیان داشت : ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک در پایان از دستگیری راننده کامیون در این رابطه خبر داد و خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در این خصوص را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

**کشف ۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق در گلپایگان

 فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از کشف ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ “حسین بساطی”  گفت: در راستای اجرای برخورد با قاچاق کالا وارز و هر گونه فعالیت در این زمینه، مأموران پلیس آگاهی شهرستان گلپایگان طرح بازدید از صنوف را اجرا کردند.

وی افزود: در بازرسی از این واحد صنفی ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ بساطی ادامه داد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۱۵۰ میلیون ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این رابطه یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

بساطی در پایان با تاکید بر این موضوع که قاچاق کالا تخریب اقتصاد داخلی است از شهروندان تقاضا کرد: هر گونه اخبار و موضوعات مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا