پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

تلاش شرکت گاز استان اصفهان برای گاز رسانی به روستاهای فریدونشهر

به گزارش رمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مهندس علوی مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان و همراهان با حضور فرماندار شهرستان فریدونشهر و نماینده  مردم  شریف حوزه های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری این شهرستان دیدار و امکان گاز رسانی به روستاهای فاقد گاز این شهرستان را مورد بررسی و ارزیابی  قرار دادند .

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، در ابتدا با تبریک اعیاد با اشاره به اهمیت و ضرورت خدمات گاز رسانی به همه شهروندان به ویژه روستائیان گفت : در حال حاضر با گازرسانی به ۱۰۳ شهر و ۱۳۳۸ روستا بیش از ۹۹٫۶ درصد جمعیت شهری و ۹۵درصد از جمعیت روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند ولی تعدادی از روستاها به علت مسیر های کوهستانی و جمعیت بسیار اندک ، از نعمت گاز بهره مند نشده اند .

مهندس علوی تصریح کرد : با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی منطقه در تلاش هستیم با راهکارها و اتخاذ تدابیر مناسب و تمهیدات لازم و استفاده از ظرفیت شبکه موجود استان مجاور، در خصوص گازرسانی به روستاهای واجد شرایط  اقدام نماییم.

دکتر ترکی نماینده مجلس شورای اسلامی، نیز ضمن تبریک و تشکر از حضور مسئولین شرکت گاز استان اصفهان گفت: توسعه خدمات گازرسانی در روستاها نقش مهمی در افزایش رفاه روستائیان و کاهش پدیده مهاجرت دارد.

وی، ضمن اشاره به این مطلب که بخشی از روستاهای فاقد گاز استان اصفهان در این منطقه وجود دارد، در خصوص تسهیل در اخذ مجوز از وزارت نفت، برای اجرای پروژه گازرسانی به روستاها قول مساعدت و همکاری داد و ابراز امیدواری کرد: با پیگیری مسئولین شهرستان و استان، گاز رسانی به روستا ها ی واجد شرایط نیز بزودی محقق گردد.

همچنین اسدی فرماندار شهرستان فریدونشهر، ضمن تشکر از بازدیدهای سال گذشته  مهندس علوی و هیئت همراه از شهرستان فریدونشهر، بیان داشت: با توجه به شرایط جغرافیایی و آب و هوای این منطقه تامین گاز مورد نیاز روستاهای پیشکوه و پشتکوه شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است که مساعدت و همکاری مسئولان را می طلبد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا