شهر و جامعهعناوین اخبار

نمایشنامه خوانی های “ابله” در مرکز آفرینش های ادبی قلمستان

سرمایه گستران – مجموعه نمایش نامه خوانی های ابله براساس رمان ابله نوشته داستایوفسکی مشهور است که با دراماتورژی و کارگردانی میثم کیان در چهار قسمت برگزار می شود.

مزایده، مردگان، شهسوار بینوا و داماد چهار قسمت این مجموعه نمایشنامه خوانی هستند که در ۸ شب، هر قسمت در دو شب، به نمایش در می آیند.

این برنامه با همکاری دفتر تخصصی تئاتر و تالار هنر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و موسسه رویش مهر برگار خواهد شد.

مجموعه نمایشنامه خوانی های “ابله” به کارگردانی و دراماتورژی میثم کیان از ۲۵ اردیبهشت تا یکم خرداد ساعت ۲۰:۳۰ در مرکز آفرینش های ادبی قلمستان اجرا می شود.

راه‌های رسیدن به رضایت در زندگی را بیاموزید

نشست “راه‌های رسیدن به رضایت در زندگی” روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت در کتابخانه مرکزی برگزار می شود.

بسیاری از روانشناسان و مشاوران خانواده، معتقدند که ریشه تمام مشکلات ما در “رضایت نداشتن” نهفته است و رضایت از زندگی یعنی شاد بودن از آنچه هستیم و آنچه داریم.

فرهنگسرای پرسش و دفتر تخصصی مشاوره سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در همین راستا در ادامه سلسله نشست های جوانی فصل رویش به برگزاری “راه‌های رسیدن به رضایت در زندگی” اقدام کرده است.

این نشست با حضور دکتر “محمدجعفر غفرانی” نویسنده و استاد دانشگاه تهران با محوریت بیان راه‌های رسیدن به رضایت در زندگی برگزار می شود.

نشست “راه‌های رسیدن به رضایت در زندگی” روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در کتابخانه مرکزی برگزار می شود که ورود برای عموم علاقه مندان آزاد و رایگان است.

اجرای نمایش “از خواستگاری متنفرم نه از چخوف” در تالار هنر

نمایش “از خواستگاری متنفرم نه از چخوف” به کارگردانی محمدرضا بیگدلی از ۲۰ اردیبهشت تا ۱۵ خردادماه در تالار هنر به روی صحنه می رود.

این اثر بر اساس نمایش خواستگاری از آنتوان چخوف از سوی محمدرضا بیگدلی و نازیلا باقری نوشته شده و با حضور سه بازیگر به اجرا در می آید.

این نمایشنامه وضعیت زندگی خرده بورژواها و ملاکان تازه به دوران رسیده روسی را در قرن نوزدهم روسیه نشان می دهد. لوموف، پسر عموی ناتالیا برای خواستگاری از ناتالیا به خانه چوبوکف می آید. حال اضطراب گونه لوموف و وضعیت شلوغ ناتالیا موجب رد خواسته لوموف می شود و بحث به ملک ارثی پدربزرگ مشترک آنها کشیده می شود و دعوایی میان آنها شکل می گیرد.

نمایش “از خواستگاری متنفرم نه از چخوف” به کارگردانی محمدرضا بیگدلی از ۲۰ اردیبهشت در تالار هنر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به روی صحنه می رود.

علاقمندان می توانند برای تماشای این نمایش و تهیه بلیط، همه روزه از ۲۰ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد از ساعت ۱۹:۳۰ به تالار هنر واقع در میدان لاله مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا