تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

هرگونه تحرک دشمن برای نا امن کردن جامعه با قدرت پاسخ داده می شود

به گزارش سرمایه گسترلن و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” مهدی معصوم بیگی” در حاشیه راهپیمایی نمازگزاران نماز جمعه شهر اصفهان که در اعتراض به توهین های اخیر آمریکا صورت گرفت گفت: دشمنی های آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران، مساله تازه ای نیست و اقدام اخیر آمریکا در خروج از برجام را می توان اقدام مبارکی دانست چرا که ادعای بلند مدت جمهوری اسلامی ایران در رابطه با غیر اعتماد بودن آمریکا و زورگویی دولت این کشور برای همه دنیا را اثبات کرد.
وی افزود: معتقدیم همانگونه که خداوند متعال در قرآن کریم فرموده: « و مکروا و مکر اللّه و اللّه خیر الماکرین»، مکر دشمنان نیز به خودشان باز خواهد گشت و این اقدام دشمنان، برکات زیادی برای جمهوری اسلامی ایران به همراه خواهد داشت.
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مردم ایران امروز هم مثل همیشه پای ارزش های نظام اسلام و خون شهدا ایستاده اند و آمریکا عددی نیست که بتواند این ملت را تهدید کند.
سردار معصوم بیگی تاکید کرد: مجموعه نیروهای مسلح و از جمله نیروی انتظامی پا در رکاب و گوش به فرمان مقام معظم رهبری آماده هستند و هرگونه تحرک دشمن برای نا امن کردن جامعه را با قدرت پاسخ خواهند داد.
وی اقدامات آمریکا را باعث اتحاد و انسجام بیشتر مردم و مسئولان عنوان کرد و اظهار داشت: امروز مردم ایران متحدتر از همیشه ایستاده است و نقشه ها و توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی می کند و اجازه نخواهد داد خدشه ای به این آب و خاک وارد آید.
این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بر خود واجب می داند که در شرایط کنونی با تمام تلاش، وظایف خود در حوزه های امنیت و خصوصا حوزه هایی که مورد نظر دشمن است به کار گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا