اخبار صنعت، معدن و تجارتپیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

تأکید مدیرعامل فولاد مبارکه بر تنوع و توسعۀ محصولات

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اقدامات فولاد مبارکه در احیای زاینده رود به عنوان یکی از اقدامات ماندگار و ارزشمند این شرکت یاد و تصریح کرد: به عنوان یک شهروند وظیفه داریم با ارائۀ پروژه ها و طرح های مختلف در حفظ منابع آبی و استفادۀ بهینه از آن همت گماریم.

دکتر سبحانی در ادامه از پیش بینی و ارائۀ راهکارهای مناسب برای پشتیبانی خطوط تولید به عنوان یکی از مهمترین اصول موفقیت و پایداری سازمان یاد کرد و گفت: پیش از اینکه موضوعات مختلف به گلوگاه تبدیل شود، باید برای آنها راهکارهای مناسبی داشته باشیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه با تأکید بر اهمیت تولید محصولات کیفی با ارزش افزودۀ بالا تصریح کرد: باید بر کیفیت مواد و تجهیزات ورودی شرکت نیز نظارت بیشتری صورت گیرد تا مواد اولیۀ باکیفیت در اختیار خطوط تولید قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار فولاد، در ابتدای این جلسه گزارش پیگیری اقدامات کمیتۀ مدیریت اعم از تولید گندلۀ سنگان براساس برنامه، تسریع در اجرای پروژه های توسعۀ ۷٫۲ میلیون تن، شناسایی و اجرای اقدامات ضروری در مدیریت آب، برنامه ریزی جهت تامین قطعات یدکی در توسعه های اخیر، انجام پروژه های تحقیقاتی جهت شناسایی و جایگزینی مواد وارداتی با مواد تولید داخل و… از سوی دبیر کمیته مطرح شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا