شهر و جامعهعناوین اخبار

در سال ۹۷ ، باید روحیه همدلی، وحدت، صفا و صمیمیت در جامعه بیشتر حاکم باشد

به گزارش سرمایه گستران  و به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مبارکه به تقدیم ۵۶۷ شهید گلگون کفن این شهرستان به انقلاب؛ اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و اظهارداشت: من با حضوردر گلستان شهدا و بخصوص منزل خانواده هایی که ۳ و ۴ فرزند خود را تقدیم ایران اسلامی کرده بودند روحیه گرفتم و انسان از این همه عظمت و بزرگی احساس شرمندگی می کند.
استاندار اصفهان در ادامه اظهارداشت: انتخاب فرماندار جدید این شهرستان با توجه به ویژگی های شهرستان از جمله صنعتی، تولیدی، ورزشی، کارگری و مرکز حمل و نقل بودن و نیازمند توسعه پایدار و ارتقا گردشگری و ایجاد صنایع کمتر متکی به آب انتخاب شده است.
محسن مهرعلیزاده بر همدلی و وحدت به عنوان اولین توصیه به فرماندار و مسئولین این شهرستان تاکید کرد و افزود: ما هیچ اولویتی بجر حل مشکلات مردم نداریم.
مهرعلیزاده با بیان اینکه نباید بر سر مسائل جزئی به تخریب یکدیگر بپردازیم ، تصریح کرد: باید روحیه همدلی، وحدت، صفا و صمیمیت در جامعه حاکم باشد و از همه گروه ها و صاحبان فکر و اندیشه می خواهم که فرماندار جدید را کمک نمایند.
استانداراصفهان با اشاره به اینکه امسال دشمنان در نظر دارند که با سوء استفاده از برخی کسری ها و کمبود ها برای کشور و ملت ما مشکل ایجاد کنند و ایجاد آشوب و ناامنی نمایند، تصریح کرد: این در حالی است که آنان خود مرکز مشکلات، ناامنی ها، ترورها، جنگ ها و خونریزی ها در جهان هستند.
محسن مهرعلیزاده افزود: دشمنان درصدد خسته کردن مردم ایران هستند ولی نمی دانند که مردم ایران خسته نمی شوند چرا که آگاه هستند دشمنان هیچگاه دوست و خیرخواه مردم ایران نبوده اند و پیرو هیچ دین و آیینی نیستند.
وی با بیان اینکه مشکلات وجود دارد و عبور از مشکلات نیازمند همراهی، همکاری و وحدت است، افزود: باید بین مردم و مسئولین همراهی و همگامی بیشتر وجود داشته باشد و در یک فضای سالم مسائل پیگیری شود و نباید کاری انجام داد که موجب شاد کردن دشمنان شود و آن ها بتوانند با بزرگنمایی به اهداف خود برسند.
استاندار اصفهان افزود: کشاورزان باید بدانند که مسئولین با تمام توان درصدد تأمین آب و جلوگیری از خشک شدن باغات و درختان هستند و در این خصوص اعتبارات پیش بینی و برنامه ها تنظیم شده است.
مهرعلیزاده با بیان اینکه هماهنگی های خوبی برای کنترل برداشت ها بین استان های حوضه زاینده رود وجود دارد، افزود: برنامه های صرفه جویی استفاده از پساب توسط بسیاری از واحدهای صنعتی از جمله شرکت فولاد مبارکه در حال اجرا می باشد.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم با وجود صنعت و کشاورزی خوب در منطقه باید صنعت گردشگری نیز در شهرستان مبارکه رونق یابد و فرماندار جدید در این راستا اقدام کند.
گفتنی است دکتر مهرعلیزاده بهمراه مهندس کریمی دستیار ویژه استاندار پس از پایان جلسه شورای اداری با حضور در شهرک صنعتی مبارکه از یکی از بزرگترین واحدهای تولید فیلم و بسته های پلاستیکی مخصوص مواد غذایی در ایران و خاورمیانه بازدید نمود و از نزدیک در جریان مراحل تولید و حجم تولید این محصول قرار گرفتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا