حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

عامل انتشار تصاویر خصوصی دستگیر شد/دستگاه میکسر جان ۲ جوان را گرفت

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان،سرهنگ ” سید مصطفی مرتضوی” رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی تصاویر شخصی و خصوصی وی را در فضای مجازی منتشر کرده بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند عامل انتشار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

سرهنگ مرتضوی بیان داشت : فرد دستگیرشده در بازجوئی‌های پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را خصومت شخصی با شاکی بیان داشت .

رئیس پلیس فتای اصفهان در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست ، از در اختیار دادن عکس هاو تصاویر شخصی خود به افراد ناشناس و غریبه اکیداً خودداری کنید و حتی‌الامکان تصاویر شخصی و خانوادگی خود را درگوشی موبایل نگهداری نکنید.

**محموله میلیاردی پارچه‌های قاچاق به مقصد نرسید

– فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف محموله‌ پارچه قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “محمدحسین بابا کلانی” فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: مأموران انتظامی شهرستان یک دستگاه کامیون کشنده را که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود برای کنترل محموله و مدارک متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، هزار و ۴۱ طاقه پارچه فاقد مدارک گمرکی کشف شد که کارشناسان ارزش این محموله را ۳ میلیارد ریال اعلام‌ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا، یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

**غرق شدن ۲ برادر اصفهانی در استخر آب

روز گذشته ۲ برادر اصفهانی که برای شنا کردن داخل استخری شده بودند به علت عدم مهارت کافی جان خود را از دست دادند.

سرهنگ “حسن یار دوستی”فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت:مأموران انتظامی شهرستان اصفهان از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از غرق شدن ۲ جوان در استخر آبی واقع دریک باغ اطراف شهر ” اصفهان” مطلع و به محل اعزام شدند.

وی گفت در اثر این حادثه ۲ برادر ۱۸ و ۲۰ ساله برای شنا کردن داخل استخر آب کشاورزی شده بودند که متأسفانه غرق و جان خود را از دست دادند.

این مقام انتظامی از حضور دیگر امدادی و خدمت رسان در محل خبر داد و بیان داشت : علت وقوع این حادثه تلخ عدم مهارت کافی برای شنا کردن اعلام‌شده است .

سرهنگ یار دوستی در پایان با اشاره به گرمی هوا و تمایل جوانان به شنا کردن ، توصیه کرد : برای شنا کردن به استخرهای سرپوشیده و مجاز که دارای غریق نجات است مراجعه تا ان‌شاءالله شاهد داغ‌دار شدن خانواده‌ای دیگر نباشیم .

کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در وانت پیکان

مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان مبارکه در بازرسی از یک دستگاه وانت پیکان، ۱۰۰ کیلو و ۱۱۰ گرم تریاک و حشیش را کشف کردند.

سرهنگ “احمد نیکبخت” فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه  اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان مبارکه حین کنترل خودروهای عبوری در گردنه “قمیشلو” یک دستگاه وانت پیکان را برای بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۵۲ کیلوگرم تریاک و ۴۸ کیلو و ۱۱۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در اتاق عقب وانت روی باک بنزین جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان گفت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

**تخطی از سرعت مطمئنه یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت

یک دستگاه سواری زانتیا به علت تخطی از سرعت مطمئنه در بلوار “باغبان شمالی” شهر “خمینی‌شهر” تعادل خود را از دست داد و با تیر برق کرد که متأسفانه راننده آن فوت و سرنشین اش مجروح شد.

سرهنگ “علی جعفری نژاد” فرمانده انتظامی شهرستان “خمینی‌شهر” در تشریح این خبر  گفت : مأموران انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی شهر “خمینی‌شهر” از برخورد یک دستگاه سواری زانتیا با تیر برق و تعدادی خودرو در بلوار “باغبان شمالی” این شهر مطلع و جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: متأسفانه در این حادثه خودرو با سرعت بالایی با تعدادی از خودروهای پارک شده در خیابان و تیر برق برخورد کرده بود که راننده ۲۸ ساله آن فوت و سرنشین ۳۲ ساله‌اش مجروح شد.

سرهنگ جعفری نژاد بیان داشت : علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام‌شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر در پایان به رانندگان توصیه کرد : با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید تا در صورت وقوع حادثه کنترل بیشتری بر خودروی خود داشته باشید .

**دستگاه میکسر جان ۲ جوان را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان “فلاورجان” از فوت ۲ جوان ۲۷ و ۳۰ ساله در منطقه “زازران” به علت اتصال برق میکسر خبر داد.

سرهنگ “حسن نیکبخت ”  اظهار داشت : در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برق‌گرفتگی ۲ جوان در منطقه “زازران” ابتدای جاده “ولاشان-حسین آباد” ، گشت انتظامی به محل اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه ۲ جوان ۲۷ و ۳۰ ساله در حال ساخت مصالح ساختمانی با دستگاه میکسر بودند که متأسفانه در اثر اتصال دچار برق‌گرفتگی می‌شوند و جان خود را از دست می‌دهند.

سرهنگ نیکبخت در پایان ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه تلخ به عموم مردم توصیه کرد: در همه حال موارد ایمنی را رعایت کنید تا شاهد داغ‌دار شدن یا بی‌سرپرست شدن خانواده‌ها نباشیم .

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا