پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

۳۸۰۰ بیمار صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد اصفهان هستند

قائم‌مقام کمیته امداد خدمات ارائه‌شده به بیماران خاص، صعب‌العلاج و زمین‌گیر تحت حمایت این نهاد را تشریح کرد.

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازروابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه این نهاد برای همه مددجویان تحت حمایت خود پوشش بیمه تکمیلی درمان ایجاد کرده است، گفت: خدمات این بیمه تکمیلی در دو سطح به مددجویان ارائه می‌شود که سطح اول برای همه آن‌ها قابل‌ارائه و سطح دوم به بیماران خاص، صعب‌العلاج و زمین‌گیر تحت حمایت این نهاد ارائه می‌شود.

وی بابیان اینکه فرانشیز خدمات درمانی بیماران صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد اصفهان به‌طور کامل توسط این نهاد پرداخت می‌شود، گفت: علاوه بر این بیماران صعب‌العلاج ۳۰ درصد بیشتر از سایر مددجویان تحت حمایت خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

متین پور بابیان اینکه استان اصفهان بیشترین تعداد مددجویان دچار بیماری صعب‌العلاج را دارد، افزود: بیشترین بیماری صعب‌العلاج در بین مددجویان کمیته امداد به ترتیب زمین‌گیر شدن به علت کهولت سن، بیمارهای مادرزادی و بیماری‌های مزمن روانی است.

قائم‌مقام کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه هزار و ۲۵۰ بیمار زمین‌گیر نیازمند مراقبت، تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: ماهیانه مبلغ ۱۰۰ هزار تومان کمک‌هزینه پرستاری به این نیازمندان پرداخت می‌شود و اقلامی مانند دستگاه اکسیژن ساز، ویلچر و تخت طبی به‌رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

متین پور به امکانات مناسب درمانی موجود در اصفهان اشاره کرد و گفت: مددجویانی که از شهرهای دیگر برای بهره‌مندی از این امکانات به اصفهان سفر می‌کنند بدون پرداخت هزینه از خدمات اسکان و پذیرایی برخوردار می‌شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا