شهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری ویژه برنامه “بوی بهشت” همراه با نمایشگاه کتب شهید بهشتی

به گزارش سرمایه گستران،ویژه برنامه “بوی بهشت” به همراه نمایشگاه کتب شهید بهشتی به مناسبت سی و هفتمین سالگرد شهادت مظلومانه شهید دکتر بهشتی از سوی اداره امور فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری خانه شهید بهشتی برگزار می شود.

این ویژه برنامه با حضور دکتر اکرمی از یاران صدیق شهید بهشتی روز پنجشنبه هفتم تیرماه ساعت ۱۷ در کتابخانه مرکزی میزبان عموم شهروندان است.

همچنین نمایشگاه “خاطرات مصور شهید بهشتی در اروپا” از پنجم تا هفتم تیرماه به مدت سه روز در محل نگارخانه مرکزی برپا خواهد بود.

تعداد ۵۰ قطعه عکس از زمان اقامت شهید بهشتی از مناظر دیدنی و آثار باستانی در هامبورگ که توسط شخص ایشان گرفته شده در این نمایشگاه قرار داده شده است.

علاقه مندان برای تماشای این نمایشگاه می توانند از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۹ به محل کتابخانه مرکزی واقع در خیابان باغ گلدسته مراجعه کنند.

همچنین یادآور می شود مراسم دعای ندبه به میزبانی خانواده شهید بهشتی نیز روز جمعه هشتم تیرماه ویژه بانوان در محل خانه شهید بهشتی برگزار می شود.

**هنرسرای خورشید میزبان پیانو نوازی”شب فرهاد”

گروه موسیقی مادرد روز چهارشنبه ششم تیرماه در ویژه برنامه “شب فرهاد” به اجرای برنامه می پردازد.

هنرسرای خورشید وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی  ورزشی شهرداری اصفهان میزبان اجرای پیانو نوازی گروه مادرد در ویژه برنامه “شب فرهاد” است.

این گروه با محوریت اجرای آثار فرهاد مهراد با پیانو نوازی پویا فلاحیان و خوانندگی نادین نادری به اجرای برنامه خواهد پرداخت. آینه ها، برف، عیدی، جمعه، خسته،  کودکانه، مهتاب، مرد تنها، مرغ سحر، سقف، وحدت، یه شب مهتاب، خواب در بیداری و گنجشکک اشی مشی از جمله آثار فرهاد مهراد است که در این برنامه تعدادی از آنها اجرا می شود.  این برنامه موسیقی روز چهارشنبه ششم تیرماه در دو سانس ۱۸ و ۲۱ در محل هنرسرای خورشید واقع در پل چمران، جنب شهرداری منطقه هفت برگزار می شود که علاقه مندان برای تهیه بلیط می توانند به سایت tikimo.ir مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا