اخبار صنعت، معدن و تجارتتیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

دالیان و اصفهان می توانند در بخش های صنعتی ،گردشگری و کشاورزی همکاری نزدیکی داشته باشند

به گزارش سرمایه گستران، دانگ (Dong)  در دیدار با نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: دالیان چین به دنبال مشارکت و همکاری با کشورهای خارجی از جمله ایران است

وی جمعیت دالیان چین را ۸ میلیون  نفر اعلام کرد و گفت:این شهر از مهمترین شهرهای  چین به شمار می رود و با اصفهان می تواند روابط اقتصادی بلند مدتی تعریف کند.

وی پتروشیمی ،دریانوری،نرم افزار،فناوری اطلاعات،صنایع لجستیک،حمل و نقل از بخش های مهم تولید صنعتی این شهر برشمرد و گفت:تولید سیب ،هلو ،بلوبری و گیلاس از تولیدات مهم کشاورزی این شهر به شمار می آید.

وی از شرکت های استان اصفهان خواست که در نمایشگاه  دالیان شرکت کنند و افزود:هر سال بیش از ۳۴ کشور و ۵۰۰ کمپانی بین المللی در این نمایشگاه شرکت می کنند و استان اصفهان می تواند از نزدیک با ۵۰۰ برند بین المللی ارتباط برقرار کند.

مصطفی رناسی نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار گفت:استان اصفهان با تولید ۷۰ درصد فولاد کشور و فعالیت بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی همواره در  تجارت بین الملل ایران نقش مهم و اثرگذاری ایفا می کند.

وی خواستار همکاری اصفهان و دالیان در زمینه سرمایه گذاری مشترک شد و گفت:معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان اصفهان  مشارکت سرمایه گذاران دالیان چین می تواند عمق روابط اقتصادی و فرهنگی دو استان را تعمیق بخشد.

در این هیات تجاری نماینده شرکت های فعال دالیان چین در زمینه مواد شیمیایی ،محصولت غذایی ،کشاورزی،پتروشیمی،بازرگانی عمومی ،مشاوره بازرگانی ،سرمایه گذاری حضور داشتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا