شهر و جامعهعناوین اخبار

آمادگی کامل نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات جدید دشمن/توانایی بالای ناجا در جدا کردن صف مردم از مخلان امنیت

به گزارش سرمایه گستران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار “عبداله عراقی”جانشین معاونت عملیات ستاد کل نیروهای مسلح در نشست مشترک سپاه صاحب‌الزمان (عج) و فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اظهار داشت: آمریکا بعد از خروج یک‌جانبه از برجام تهدیدهای جدیدی علیه نظام جمهوری اسلامی طراحی کرده که لازم است تا در این برهه حساس همه اقشار مردم، مسئولان و نیروهای مسلح وحدت، انسجام و هماهنگی خود را از هر زمان دیگر بیشتر کنند.

وی با بیان اینکه دشمن به این نتیجه رسیده که توان مقابله نظامی با نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را ندارد، گفت: استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و دشمنان منطقه‌ای دست‌به‌دست هم داده و تاکتیک‌های جدیدی را برای مقابله با نظام ما وارد میدان کرده‌اند که ما با اشراف اطلاعاتی و قدرت پیش‌بینی و پیشگیری که داریم توطئه‌های آن‌ها را خنثی خواهیم کرد.

جانشین معاونت عملیات ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز به حمدالله نیروهای انتظامی، سپاه، ارتش و بسیج در اوج هماهنگی، هم‌افزایی، انسجام و آمادگی کامل برای مقابله با تهدیدهای جدید دشمن هستند و به طور قطع با داشتن چنین نیروهای توانمند، متعهد، دلسوز و ولایتمدار هیچ قدرتی توان مقابله با این نظام را نخواهد داشت.

سردار عراقی، قرار دادن مردم در مقابل نظام با استفاده از ایجاد فشار اقتصادی را توطئه جدید دشمن برشمرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی در این زمینه به‌خوبی عمل کرده و از توانمندی بالایی در جدا کردن صف مردم از فتنه گران و مخلان نظم و امنیت برخوردار است و باکسانی که بخواهند به امنیت و آرامش مردم خدشه ای وارد کنند با آمادگی صددرصدی مقابله می‌کند.

سردار عراقی، ناجا را نیرویی خدمتگزار و در خدمت مردم توصیف کرد و افزود: نیروی انتظامی تلاش می‌کند تا با همکاری دیگر نیروها و مسئولان دستگاه‌ها مشکلات مردم را حل کند و در این کار نیز موفقیت‌های خوبی به‌دست‌آورده که لازم است از زحمات فرماندهان این نیرو به‌ویژه فرماندهان انتظامی استان اصفهان به‌طور شایسته تقدیر کنیم.

سردار عراقی به وظیفه سنگین ناجا در حفظ امنیت کشور اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی به‌صورت شبانه‌روز از سر مرزها تا کف خیابان‌ها و در شهرها و روستاها برای امنیت و آرامش جامعه در تلاش است و به حمدالله تاکنون در انجام مأموریت‌هایش موفق بوده و رویکرد ستاد کل نیروهای مسلح نیز تقویت این نیرو است.

**ناجا به خدمتگزاری برای این مردم افتخار می‌کند

سردار مهدی معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز در ابتدای این جلسه، ضمن تبریک فرارسیدن ایام ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت، به ارائه گزارشی از عملکرد این فرماندهی در ارتقای نظم و امنیت استان پرداخت و گفت: پلیس اصفهان از نیمه دوم سال گذشته با ابتکار خود قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل را تشکیل داد که با طراحی خوب عملیات ذوالفقار و مرصاد میزان کشفیات در حوزه قاچاق کالا و مواد مخدر افزایش چشمگیری یافت و مقابله با اراذل‌ و اوباش تشدید شد.

وی به اشرافیت بالای پلیس اصفهان بر تحرک اراذل‌ و اوباش و مخلان امنیت استان اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت‌های قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل برخورد با افراد شرور است که طی چند روز اخیر بیش از ۴۰ نفر از این افراد که دارای سوابق کیفری درزمینه شرارت و برهم زدن آرامش مردم داشتند دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

سردار معصوم بیگی از کسب رتبه اول پلیس اصفهان در کسب اعتماد مردم خبر داد و عنوان داشت: یکی از رویکردهای فرماندهی انتظامی استان مردم‌داری و ایجاد رضایتمندی در بین آنان است که در ارزیابی‌های به‌عمل‌آمده این فرماندهی توانست رتبه اول اعتمادسازی بین مردم را در کشور به دست آورد که دستاورد خوبی به شمار می‌آید.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی از مردم و برای مردم است و به خدمتگزاری به این مردم شریف افتخار می‌کند.#

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا