شهر و جامعهعناوین اخبار

عملکرد اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در حال ارزیابی است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حسین منصوری بیان داشت: در راستای سیاست های سازمان اوقاف و امور خیریه مبنی بر بررسی روند عملکرد ادارات تابعه خود هرسال در پایان سال میزان دستیابی این زیر مجموعه ها به اهدافی که توسط این سازمان ابلاغ می شود بازرسی هایی توسط تیم مجرب از آن ها به عمل می آید.

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: در این بازررسی ها برنامه های دارای اولویت سازمان اوقاف و امور خیریه مورد بررسی قرار می گیرد و در انتها نیز ادارات رتبه می شوند که در سال گذشته اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

وی در ادامه بیان کرد: تیم بازرسی اعزامی به استان اصفهان به سرپرستی حجت الاسلام و المسلمین حاتمی معاون حقوقی و اوقافی و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور می باشد که وی را ۱۶ نفر دیگر از بازرسان مجرب سازمان نیز همراهی می نمایند.

حسین منصور در ادامه تصریح کرد: این بازرسی ها از ۱۵ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۹ اسفند ماه نیز ادامه خواهد داشت و این بازرسی ها در حیطه امور اجارات، فنی و مهندسی، حقوقی و ثبتی، توسعه مدیریت، فرهنگی و اجتماعی، منابع غیر عمومی، تحقیق، فناوری و اطلاعات، روابط عمومی، حراست و بازرسی صورت می گیرد.

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه خاطر نشان کرد: انشاا… مجموع زحمات همکاران در سطح استان اولآ مورد رضایت حق تعالی قرار گیرد و ثانیآ رضایت نماینده محترم ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه را نیز به دنبال داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا