شهر و جامعهعناوین اخبار

پاسخگوی در کمترین زمان به مطالبه گری های مردم از طریق شبکه های اجتماعی

به گزارش سرمایه گستران ، در این نشست که برگزار شد معاونان خدمات مشترکین و درآمد شرکت های آب و فاضلاب اصفهان، کاشان، یزد، مرکزی، قم، لرستان و چهار محال و بختیاری حضور داشتند.

در این نشست مدیرکل دفتر اقتصاد و تعرفه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سخنانی، هدف از تشکیل کارگروه های پنج گانه معاونان خدمات مشترکین را ایجاد یک شبکه ارتباطی قوی برای ایجاد وحدت رویه در  ارائه خدمات متنوع به مشترکین دانست.

دکتر شهرام حیدریان افزود: اعضای این کارگروه ها باید نسبت به تشکیل کمیته های استانی خود اقدام کرده و ضمن اخذ و پردازش نظرات و دیدگاه های کارشناسان ادارات آبفای هر استان، آن را به کارگروه های منطقه ای و کشوری ارائه کنند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان نیز در این نشست بر شناسایی نقاط قوت و ضعف آیین نامه عملیاتی شرکت های آب و فاضلاب تاکید کرد و گفت: اعضای این کارگروه ها باید با استفاده از نظرات کارشناسان حقوقی، نسبت به بازنگری و ویرایش آیین نامه عملیاتی با توجه به شرایط و مقتضیات روز جامعه اقدام کنند.

مهندس هاشم امینی با اشاره به این که در حال حاضر مردم از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی مطالبه گر شده و مسائل را رصد می کنندبر این اساس باید با تدبیر در کمترین زمان پاسخگوی مطالبات مردم بود  بر استفاده از فن آوری های جدید و استفاده از یک نرم افزار واحد در سطح کشور برای ارائه خدمات ۲۳گانه شرکت های آب و فاضلاب به مردم تاکید کرد.

وی نیروی انسانی را مهم ترین سرمایه یک سازمان دانست و ضمن تاکید بر آموزش مداوم کارکنان گفت: تفاوت حوزه مشترکین با سایر بخش ها در این است که دانش پدیدآمده در این حوزه، یک دانش آکادمیک و دانشگاهی نیست و به مرور زمان و بر اثر تجربه به دست آمده است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان نیز از کمبود آب و کاهش درآمد به عنوان دو چالش اساسی شرکت های آبفا نام برد و بر پیمایش انشعابات و شناسایی انشعابات غیر مجاز، افزایش فروش انشعاب فاضلاب و استفاده از ظرفیت ماده ۱۱ و تبصره ۳ برای جبران کاهش درآمدها تاکید کرد.

رضا رضایی همچنین بر یکسان سازی شاخص های بخش مشترکین برای پیشگیری از برداشت های متفاوت از یک دستورالعمل تاکید کرد.

گفتنی است در پایان این نشست مقرر شد دومین نشست کارگروه شماره ۵ معاونان خدمات مشترکین شرکت های آبفای شهری اواخر مردادماه امسال به میزبانی آبفای استان مرکزی در شهر اراک برگزار شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا