شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

گرامیداشت هفته حجاب و عفاف در شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران، اجرایی و عملیاتی شدن فرهنگ حجاب و عفاف، نیازمند  حرکت جمعی، پویایی در نهاد های فرهنگی اعم از؛ خصوصی و دولتی است، شرکت گاز استان اصفهان در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و با توجه به ماهیت خدماتی بودن آن و د اشتن ارتباط تنگاتنگ با مردم، برای  گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، برنامه هایی را هر ساله برگزار می کند.

امسال نیز، سخنرانی حجت الاسلام علی محمدی، رابط فرهنگی منطقه ۲ کشوری نفت در روز سه شنبه ۱۹ تیرماه در نماز خانه اداره مرکزی به منظور اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب اجرا شد و نمایشگاه عرضه محصولات عفاف و حجاب با تخفیف ویژه برپا گردید.

همچنین، در طول هفته عفاف و حجاب، هر روز پیام هایی در خصوص اهمیت و رعایت نکات مربوط به عفاف و حجاب از طریق اتوماسیون اداری( برید) برای تمامی کاربران توسط پایگاه مقاومت بسیج این شرکت ارسال شد و در جلسه کمیته راهبری با حضور مدیران ارشد شرکت  زمانی جهت سخنرانی حجت الاسلام باقری ( امام جماعت اداره مرکزی) در خصوص نقش مدیران در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب اختصاص یافت.

همچنین برای تاکید بیشتر بر گرامیداشت هفته حجاب و عفاف و یادآوری آن به عنوان یک فریضه دینیکتاب خوانی با موضوع” حیا” برگزار و نفرات برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

 لازم به ذکر است، یکی از برنامه های شاخصی که امسال به مناسبت این هفته اجرایی شد  این بود که به ۲۰ نفر از مراجعین خانم  در اداره مرکزی و  شش منطقه گازرسانی اصفهان که حجاب کاملی داشتند هدایایی اهداء شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا