شهر و جامعهعناوین اخبار

با آغوش باز ایده های خلاق جوانان را پذیرا و مورد حمایت عملی قرار می دهیم

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، ابوطالب جلالی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در مصاحبه با رسانه ها در خصوص گسترش گفتمان مهارت آموزی مطالبی را بیان نمود.

جلالی گفت: در کمتر برهه ای از تاریخ کشور تا این انداره نیازمند توسعه درون زا و اتکاء به نیروهای درونی خویش بوده ایم که این مهم ضرورت گسترش مهارت آموزی را دو چندان کرده است.

وی افزود: با آغوش باز ایده های حلاق جوانان را پذیرا و مورد حمایت عملی قرار می دهیم.

جلالی با تأکید بر حمایت مستدل از جهت گیری و اراده نیرومند دولت در زمینه رفع مسائل کشور در موقعیت کنونی در خصوص استراتژی همواره سازمان مبنی بر حمایت از اقشار آسیب پذیر و رفع فقر، توجه به جوانان از طریق گسترش فرهنگ مهارت آموزی و ایجاد امید و انگیزه در آنان مباحثی را مطرح نمود.

مدیر کل استان  با اشاره به غیرسیاسی، ملی و میهنی بودن موضوع مهارت آموزی اظهار داشت: بدون همراهی سایر دستگاهها اهداف امر خطیر مهارت آموزی محقق نمی شود.

جلالی گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور همه توان و امکانات خود را برای توسعه کشور بسیج نموده، همانگونه که تاکنون با بسیاری نهادهای خدمت رسان به مردم مشارکت فعال داشته است.

وی تصریح کرد: بدون همراهی رسانه ها، جوانان، خانواده ها و سیاستگذاران به موضوع مهارت بی توجه می مانند و مهارت آموزی بدون همراهی رسانه ها هرگز به ارزش اجتماعی تبدیل نمی شود.

جلالی بیان داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از طرح های شاخص و مولد اشتغال حمایت جدی می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا