شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

رعایت انصاف و تقوای رسانه ای جزء اصول اولیه خبرنگاری است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سیداحمد علوی ضمن گرامیداشت هفدهم مرداد ماه، سالروز شهادت خبرنگار مجاهد شهید محمود صارمی و روز خبرنگار اظهار کرد: یکی از ویژگی های خبرنگار انقلابی، راستگویی و ایجاد حسن ظن نسبت به اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بین مردم است.

وی افزود: خبرنگاران زبان گویای مردم هستند و در انعکاس مطالب باید به نحوی عمل کنند تا راهگشای مشکلات باشند و از سیاسی کاری و شتاب زدگی پرهیز کنند.

علوی گفت: اصحاب رسانه می بایست قبل از انتشار هر مطلبی نسبت به صحت و سقم آن موضوع مطمئن، و با آگاهی و بصیرت نسبت به شرایط روز کشور قدم بردارند.

وی با اشاره به نهضت بزرگ گازرسانی در خراسان رضوی طی چند سال اخیر اظهار کرد: انعکاس صحیح فعالیت ها و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه محرومیت زدایی و توسعه عدالت اجتماعی زمینه ایجاد امید و نشاط در جامعه را فراهم می کند.

به گفته علوی، در طول ۵ سال اخیر، ۸۵۳ روستای خراسان رضوی به شبکه سراسری گاز کشور متصل شده که این مهم همطراز با اقدامات انجام شده در طول ۳۵ سال ابتدایی انقلاب باشکوه اسلامی است و انعکاس مطلوب این اقدامات وظیفه هر خبرنگار انقلابی است.

رئیس روابط عمومی گاز خراسان رضوی از تعامل و همکاری خبرنگاران و مدیران رسانه ای که در طول سالیان اخیر همراه و یاور این شرکت در انعکاس موضوعات گازرسانی بوده اند قدردانی و تشکر کرد.

یادآور می شود؛ در طول پنج سال گذشته بیش از ۲۱۷ رسانه مکتوب و مجازی استانی و کشوری نسبت به انتشار اخبار مرتبط با فعالیت‌های شرکت گاز خراسان رضوی همکاری و تعامل داشته اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا