شهر و جامعهعناوین اخبار

اجرای نمایش “اَفرا” در سالن فرشچیان

به گزارش سرمایه گستران ، تئاتر اَفرا به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی احسان جانمی از ۱۷ مرداد تا ۳ شهریور ۹۷ ساعت ۱۹:۴۵ در سالن اصلی مجموعه فرشچیان به روی صحنه می رود.

این تئاتر از سوی دفتر تخصصی تئاتر، تالار هنر و اداره توسعه فرهنگ شهروندی از مراکز وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به نمایش در می آید.

در خلاصه داستان آمده که «افرا سزاوار»، معلم مدرسه با مادر و خواهر و برادر خود در خانه استیجاری «شازده بدرالملوک» زندگی می کند. مادر افرا کلفت شازده خانم است و خانواده اش از کمک های غیر نقدی شازده مانند چای و کنسرو ساردین برخوردارند.

«حمید شایان» که دوچرخه ساز محله است عاشق افرا است و از طرفی رقیب بزرگ او خانم «شازده بدرالملوک» افرا را برای پسرش «شازده چلمن میرزا» در نظر گرفته است. بدرالملوک با طرح قبلی افرا را در یک میهمانی فامیلی به جای مادرش برای خدمتگزاری به خانه می آورد و در ادامه ماجراهایی اتفاق می افتد.

رسول هنرمند، الهام زنجانی، محمد ترابی، امین پناهی، محمد رادمهر، آرزو نادری، مسعود یزدانبخش، امیررضا احمدی، نیما آنش، محمد جواد پاک نژاد، محدثه سوادکوهی، سپیده بکرانی، الهه نجفی، مجید اصولی، کیارش طبیب و متین روانبخش از جمله بازیگران این نمایش هستند.

علاقه مندان برای تهیه بلیط می توانند به سایت www.partakticket.com و یا به محل سالن فرشچیان واقع در پل ابوذر، ابتدای خیابان توحید مراجعه کنند.

**برگزاری سلسله جلسات خانوادگی “زندگی به سبک شهید بهشتی”

سلسله جلسات خانوادگی “زندگی به سبک شهید بهشتی”، پنجشنبه های هر هفته در محل گلستان شهدا برگزار می شود.

اولین جلسه برنامه” زندگی به سبک بهشتی”، ۱۱ مرداد در گلستان شهدا و در  جوار مزار مادر عالمه شهید مظلوم بهشتی برگزار شد.

تربیت فرزند، مهارت های ارتباطی با محوریت سیره رفتاری شهید بهشتی از جمله موضوعات سلسله نشست های “زندگی به سبک شهید بهشتی” است.

نقش آزادی در تربیت کودکان از منظر شهید دکتر بهشتی موضوع اولین جلسه از این برنامه بود که ادامه مبحث در دومین جلسه روز پنجشنبه ۱۹ مرداد بیان خواهد شد.

این برنامه از سوی خانه فرهنگ شهید بهشتی با همکاری مجموعه فرهنگی تخت فولاد و فرهنگسرای پایداری روزهای پنجشنبه هر هفته در گلستان شهدا برگزار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا