تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

رشد ۲ برابری تحرک عملیاتی در پلیس اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان، وی افزود: نیمه دوم سال گذشته در یک ابتکار ویژه قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل با هدف تجمیع ظرفیت های درون و بیرون از سازمانی برای ارتقای نظم و امنیت استان تشکیل و ۱۲ عملیات با عنوان “ذوالفقار” اجرا شد که نتایج بسیار خوبی به همراه داشت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تشکیل قرارگاه مذکور را باعث رشد ۲ برابری تحرک عملیاتی در بین نیروهای این فرماندهی عنوان کرد و بیان داشت: در۴ ماهه امسال هم ۶ عملیات مختلف با عنوان “مرصاد” به اجرا گذاشته شد که هرکدام آنها با موفقیت های بزرگی همراه بودند.

این مقام مسئول، در ادامه به ارائه گزارشی از عملکرد بخش های مختلف پلیس استان در۴ ماهه امسال اشاره و عنوان داشت: در این مدت بالغ بر ۱۲ تن انواع مواد مخدر کشف شده که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۵۰ درصدی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: طی مدت مذکور در حوزه مبارزه با قاچاق کالا با افزایش۲۱۷ درصدی کشف پرونده های بالای ۵ میلیارد ریال و افزایش ۱۸درصدی دستگیری قاچاقچیان کالا روبه رو بودیم.

سردار “معصوم بیگی” به کاهش ۷ درصدی تصادفات فوتی در راه های درون شهری اشاره کرد و گفت: در زمینه مقابله با سرقت هم افزایش ۵۵ درصدی و۷ درصدی دستگیری سارقان را داشته ایم.#

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا