شهر و جامعهعناوین اخبار

پیاده روی و راهپیمایی عظیم حرم تا حرم درشهرستان فریدن

به گزارش  پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، فرشید هاشمی اظهار داشت: در روز یکشنبه ۲ خرداد ماه مصادف با پانزدهم شعبان ۱۴۳۷ هجری به مناسبت  سالروز میلاد دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت صاحب الزمان (عج) پیاده روی و راهپیمایی عظیم حرم تا حرم درشهرستان فریدن برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این مراسم با شکوه با حضور ائمه جمعه و جماعات، شهرداران، جمعی از میران ادارات دولتی، بسیجیان، هیئت امناء بقاع متبرکه و همچنین حضور ۳ هزار نفری مردم خونگرم و ولایتمدار فریدن برگزار شد. رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن در ادامه افزود: این مراسم ساعت ۶ صبح همراه با قرائت دعای ندبه در بقعه متبرکه شیخ ابو سلیمان(ره) شهر داران آغاز و پس از صرف صبحانه این راهپیمایی از بقعه شیخ ابوسلیمان(ره) داران شروع و تا حرم مطهر امامزادگان واجب التعظیم عبداله و ابراهیم (ع) دامنه داشت.

فرشید هاشمی در ادامه بیان کرد: همچنین در طول مسیر این راهپیمایی تعداد ۳ ایستگاه صلواتی در سه مکان مجزا و در بین راه از زائران با کیک، شیرینی، شربت و شیر و .. پذیرایی نمودند.

وی ادامه داد: درطول مسیر با مداحی گرم مداحان اهل بیت(ع) راهپیمایی معنویت بیشتری پیدا نمود در پایان و در مکان امامزادگان عبداله و ابراهیم (ع) دامنه امام جمعه محترم شهرستان در مورد تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی ،مباحث وقف ،جشن نیمه شعبان و امام زمان(عج) و… صحبتهایی را ایراد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا