عناوین اخبار

استقلال خوزستان به صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران بازگشت

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، تیم های پدیده مشهد و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸ امروز (یکشنبه) به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر به سود شاگردان عبدالله ویسی به پایان رسید.
تک گل این مسابقه را حسن بیت سعید در دقیقه ۳۰ و با ضربه سر به ثمر رساند.
در این مسابقه رضا مهاجری سرمربی پدیده تیم خود را با ترکیب مجتبی روشنگر، محمد حسین مرادمند، محمدرضا ناصحی، احمد آل نعمه، غلامحسین بادامکی (بهمن سالاری ۶۵)، مهدی خیری (محسن یوسفی از دقیقه ۵۶)، کریم احمدی، میثم نقی زاده، مسعود نظر زاده (محسن بیات از دقیقه ۷۸)، معین عباسیان و یونس شاکری روانه میدان کرد.
تیم استقلال خوزستان که عبدالله ویسی سرمربیگری این تیم را بر عهده دارد نیز با ترکیب فرناندو ده خسوس، محمد طیبی، موسی کولیبالی، سیدجلال عبدی، عقیل کعبی، میثم دورقی، پیمان شیرزادی، فیلیپه برتولدو، فرشاد جانفزا، رحیم زهیوی (حکیم نصاری از دقیقه ۷۷) و حسن بیت سعید بازی می کند.
با توجه به پیروزی چهار بر دوی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز و شکست سه بر دوی استقلال مقابل تراکتورسازی، استقلال خوزستان با ۵۴ امتیاز و تفاضل گل ۱۷ در رده نخست قرار گرفت. پرسپولیس با ۵۴ امتیاز و تفاضل گل ۱۵ دوم است و استقلال تهران که پیش از این صدرنشین لیگ برتر بود با ۵۱ امتیاز به رده سوم سقوط کرد.
در هفته سی ام و پایانی لیگ برتر استقلال خوزستان در اهواز با ذوب آهن روبرو می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا