شهر و جامعهعناوین اخبار

نمایش کمدی و موزیکال “شهر هرت” در باغ نور اصفهان

به گزارش سرمایه گستران از اصفهان، نمایش کمدی و موزیکال “شهر هرت” با حضور هنرمند محبوب خاله خانوم به کارگردانی حسینعلی عمادی و هادی کیانی از سوی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اجرا می شود.

این نمایش کاری از گروه نمایشی آیینه از ۱۱ تا ۳۱ مرداد هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در باغ نور حد فاصل سی و سه پل و پل آذر، بوستان ملت میزبان علاقه مندان خواهد بود.

عموم شهروندان برای تهیه بلیط و تماشای این نمایش می توانند با شماره های ۳۳۶۶۴۲۳۹ و ۰۹۳۹۱۱۲۷۱۷۵ تماس حاصل کرده و یا به سایت پارتاتیکت مراجعه کنند.

 

نمایش و نقد فیلم “عهد کاملاً جدید” در سالن سوره

فیلم “عهد کاملا جدید” محصول ۲۰۱۵ بلژیک روز یکشنبه ۲۱ مرداد در سالن سوره اکران و نقد می شود.

سلسله نشست های کافه نقد در قالب یک پاتوق رسانه ای در اصفهان از سوی فرهنگسرای رسانه و دفتر تخصصی سینما از مراکز وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری حوزه هنری استان اصفهان در تابستان ۹۷ در حال برگزاری است.

در ۵۷ اُمین نشست از برنامه های کافه نقد فیلم “عهد کاملا جدید” محصول ۲۰۱۵ بلژیک روز یکشنبه ۲۱ مرداد اکران می شود.

فیلم “عهد کاملاً جدید” یک فیلم کمدی سیاه فانتزی به کارگردانی ژاکو وان دورمال محصول مشترک سال ۲۰۱۵ سینماهای فرانسه، بلژیک و لوکزامبورگ بوده که در زمان اکران خود نامزد شش جایزه از ششمین دوره جایزه ماگریت شد.

این نشست با حضور محمدرضا شیخ بهایی کارشناس سینما و فیلمساز و پژوهشگر مسیحیت ساعت ۱۶:۳۰ در سالن سوره حوزه هنری مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

ورود در این برنامه آزاد و رایگان بوده که علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به سالن حوزه هنری واقع در خیابان آمادگاه مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا