تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

استاندار اصفهان: روحیه مضاعف، شادابی و نشاط کارمندان در نحوه ارائه خدمت به مردم اثربخش خواهد بود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در مراسم افتتاحیه اولین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان و فرزندان استانداری و فرمانداری‌های تابعه اظهارداشت: برگزاری این جشنواره ها در ایجاد امید و نشاط کارکنان موثر خواهد بود و در نحوه ی ارائه ی خدمت رسانی به مردم نیز اثربخش است.
استاندار اصفهان با بیان اینکه جامعه افسرده نمی‌تواند حتی از دستاوردها و تلاش های خود بهره مند شود، افزود: با امید و نشاط کارکنان کارهابهتر و مطلوب تر به سرانجام می رسد چرا که بزرگ‌ترین سرمایه وجودی شادی و نشاط جامعه است.
محسن مهرعلیزاده با بیان اینکه برکات برگزاری این جشنواره محسوس خواهد بود، بر لزوم تداوم برگزاری این قبیل برنامه ها تاکید کرد و افزود: انجام فعالیت های بلند مدت نیاز به برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارد و مجموعه مدیریت استان نیز در این موضوع همانند بسیاری از مسائل دیگر پیش‌قدم است.
مهرعلیزاده برگزاری اینگونه جشنواره ها را در نحوه ارائه خدمت تمامی همکاران به مردم اثربخش خواند و افزود: به لحاظ جایگاه استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها و نقش آن ها بعنوان مغز فرماندهی مدیریتی استان، روحیه مضاعف و شادابی و نشاط کارکنان مجموعه مدیریتی استان می تواند تأثیرات مطلوبی در کل امور داشته باشد.
وی با بیان اینکه بدنه مدیریتی استان و کارکنان باید بتوانند به نحو مطلوب در خدمت مردم باشند، افزود:برگزاری اینگونه مسابقات ورزشی می تواند مغز فرماندهی مدیریتی استان را تقویت نماید تا در جهت خدمت رسانی به مردم اقدامات موثرتری صورت پذیرد.
استانداراصفهان با تاکید بر اینکه نباید ورزش را مختص گروه خاصی از جامعه دانست، افزود: ورزش کار فرابخشی کامل و در اختیار همه ی مردم است و در فرهنگ و تمدن ایران نیز جایگاه والایی داشته است و ورزش های زورخانه ای یکی از مظاهر فرهنگ و تمدن ایران بوده است و پیشتاز بودن ورزش برای توسعه سلامت جامعه از افتخارات فرهنگی ایرانیان سرافراز است.
استاندار اصفهان خاطر نشان نمود: ورزش می‌تواند به‌ عنوان بستر مناسب برای افزایش روحیه کار، نشاط و تعالی هر انسانی باشد و روحیه خدمت‌رسانی به مردم را افزون نماید که امید است این جشنواره فرهنگی، ورزشی گامی مهم در راستای تحقق این اهداف بردارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا