اخبار صنعت، معدن و تجارتتیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

کسب مقام برترشرکت برق منطقه ای اصفهان در بیست ویکمین جشنواره شهید رجایی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان در این مراسم که در تالار علامه امینی دانشگاه اصفهان برگزار شد محسن مهر علیزاده استاندار اصفهان در جمع مدیران دستگاههای اجرایی، اظهار کرد: مصداق و الگوی واقعی جمهوری اسلامی شهید رجایی به لحاظ اخلاص،ایمان و عشق به فعالیت است.

 وی افزود: شهیدان باهنر و رجایی با نیت خالص در روزهای بسیار سخت پس از انقلاب به وظایف خود رسیدند. ملاک انتخاب شغل در آن زمان احساس مسئولیت شرعی بود و اگر کسی نمی توانست مسئولیتی را بپذیرد به وضوح بیان می کرد که من توان پذیرفتن این سمت را ندارم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه امیدوارم پایه و اساس انتخاب مسئولیت در زمان حال همان احساس مسئولیت در زمان گذشته باشد، اضافه کرد: بعد از انقلاب این فرمول ها و معیارها برای ارزیابی وجود نداشت و افراد در سمت های مختلف تنها براساس عشق و علاقه به وظایف خود می رسیدند.

رییس جشنواره شهید رجایی خاطرنشان کرد: تشخیص مدیریتی بسیار مهم است و گرنه که هیچ کدام مان مدیر نمی شدیم. اگر دستگاه های امروز به عنوان نمونه معرفی نمی شوند به این معنا نیست که موفق نبوده اند.

 مهرعلیزاده ادامه داد: متاسفانه شرایط امروزه از نظر اقتصادی و اجتماعی و جوسازی و فضاسازی اصلا خوب نیست. در واقع در شرایطی هستیم که مشکلات بر ما تحمیل می شود. باید بتوانیم با همت دست مداخله گران را حذف کنیم .

 وی تصریح  کرد: باید به قدری تلاش کنیم که پایه و اقتصاد مستقل از در آمدهای نفتی داشته باشیم و متکی به آن نگردیم.

این گزارش حاکیست: در پایان مراسم نیز لوح تقدیر مقام برتر برق منطقه ای اصفهان در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان توسط استانداراصفهان به حسین رضاپور مدیر روابط عمومی این شرکت اهدا گردید.

شایان ذکر است: در حال حاضر   شرکت برق منطقه ای اصفهان  باتعداد ۱۴۹ ایثارگر شاغل، یکی از شرکتهای برتر در میزان اشتغال ایثارگران و تسهیل در اجرای قوانین ایثارگری در سطح استان می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا