پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

برپایی جشن بزرگ تجلی غدیر در منطقه ۱۰

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، بزرگداشت اعیاد بزرگ مسلمانان و دهه ولایت از جایگاه خاصی در میان شهروندان برخوردار است، بر این اساس و به مناسبت عید غدیرخم شهرداری اصفهان علاوه بر جشن‌های مردمی، برپایی جشن‌های مختلفی را در محلات مختلف شهر برنامه‌ریزی کرده است. جشن بزرگ تجلی غدیر نیز از سوی شهرداری منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در محل پارکینگ این شهرداری برگزار خواهد شد.

عبدالرسول امامی، مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در این باره گفت: جشن بزرگ تجلی غدیر روز چهارشنبه هفتم شهریورماه از نماز مغرب و عشاء به مناسبت هفته ولایت با حضور «نیکدستی» قاری بین‌المللی قرآن، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع) و همراهی هیئت‌های مذهبی شهر اصفهان در محل پارکینگ شهرداری منطقه ۱۰ برپا می‌شود.

وی با اشاره به دیگر ویژه برنامه‌های هفته ولایت و امامت افزود: فرهنگسرای استاد همایی وابسته به معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۰ با همکاری گروه فرهنگی هنری اصفهان پاک، جشن ولایت را همراه با برنامه‌های متنوع و شاد از جمله دف‌نوازی، تئاتر طنز، تقلید صدا و … برپا می‌کند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: جشن باشکوه ولایت از روز چهارم تا هشتم شهریور ماه از ساعت ۲۰ در فرهنگسرای استاد همایی برگزار می‌شود و شهروندان جهت دریافت بلیت شرکت در جشن می‌توانند به این فرهنگسرا مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا