شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

احداث ساختمان اداره گاز محمد آباد جرقویه، همزمان با هفته دولت،

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی، در آیین بهره برداری از این پروژه عمرانی که با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بخشدار، شهردار و جمعی دیگر از مسولان برگزار شد ، مهندس علوی ، ضمن اظهار خرسندی از اینکه مکانی امن و راحت در جهت خدمات رسانی کیفی در اختیار مردم جرقویه قرار می گیرد گفت: داشتن اداره ای مناسب و شایسته حق مردم ولایت مدار و زحمت کش این منطقه محروم کویری است.

وی، با اشاره به اینکه بیش از ۲۵۰۰ هزار مشترک در محمدآباد سفلی می توانند از امروز در این اداره از خدمات گازرسانی بهره مند شوند بیان داشت: برای احداث ساختمان اداری و پست امداد اداره گاز محمد آباد با زیربنای ۱۳۰متر مربع  بیش از ۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: سالیانه بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان برای نگهداری از تاسیسات و تجهیزات گازرسانی در سطح استان هزینه می شود لذا صیانت از این سرمایه های ملی و قدردانی ازنعمت گاز طبیعی که یکی از انرژی های ارزشمند و استراتژیک کشور است وظیفه همگانی است.

مهندس علوی، بیان داشت: سیاست و چشم انداز ما استمرار و ایمنی گاز است و کارکنان شرکت گاز استان اصفهان در مسیر خدمتگزاری به مردم  همواره سرآمد بوده اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا