تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

کارکنان باید در صدد انجام فعالیت های ماندگار و اثرگذار باشند

به گزارش سرمایه گستران از اصفهان، مهندس هاشم امینی تامین آب شرب مشترکین در استان اصفهان را بسیار حائز اهمیت برشمرد و اعلام کرد: تامین آب شرب ۵۶ شهر و ۳۰۰ روستا از سامانه طرح آبرسانی اصفهان بزرگ آن هم در شرایطی که گاها تخصیص آب شرب با کاهش ۴۰ درصدی مواجه می شد کاری بس دشوار بود،که فعالان صنعت آبفا در استان اصفهان به خوبی توانستند این مهم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه کارکنان آبفا با غیرت، تعهد سازمانی  زمینه های تامین آب شرب را در فصل بهار و تابستان در استان فراهم کردند اظهار داشت: کارکنان آبفا با غیرت، تمام سعی و تلاش خود را جهت تامین آب شرب مردم در سطح استان به خرج دادند تا مشترکین با کمترین چالشی پیرامون تامین آب مواجه شوند که دراین راستا موفق عمل کردند .

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با اشاره به گذر از تامین آب شرب در فصل تابستان اعلام کرد: درست است توانستیم با غلبه بر برخی از چالش ها از جمله محدودیت شدید منابع ،آب شرب مردم را در نیمه اول سال جاری تامین کنیم.اما باید بدانیم محدودیت ها و موانع همچنان در زمینه تامین آب شرب وجود دارد به همین دلیل تدابیر لازم پیرامون تامین آب شرب مردم در تمام روزهای سال باید مدنظر قرارگیرد.

مهندس امینی کارکنان شرکت آبفا را به کار اثرگذار و ماندگار فراخواند و بیان داشت:کارکنان باید رویه ای  در پیش بگیرند که با انجام وظایف محوله ،اثری ماندگار و مطلوب از خود بجای بگذارند و این مهم محقق نمی شود مگر با  اعمال  تمرکز ،خلاقیت و دقت در انجام وظایف  حاصل می شود.

وی  به یکی از عواملی که نقش مهمی  بر غلبه برمشکلات دارد اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: روحیه ایثار و از خود گذشتگی عامل بسیار تعیین کننده ای درمهار مشکلات دارد و اگر افرادجامعه این رویکرد را مد نظر قرار دهند مطمئنا ما می توانیم بر بسیاری از مشکلات غلبه کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برخوداری صنعت آبفا را از نیروهای متخصص  عامل پیشرفت این صنعت برشمرد وبیان داشت:در حال حاضر صنعت آب وفاضلاب در کشور با داشتن نیروهای متخصص و تحصیل کرده توانسته به موفقیت های قابل توجهی دست یابد بطوریکه می توان هم اکنون بیش از ۹۰ درصد تجهیزات مورد نیاز صنعت در کشور تولید می شود.

وی ادامه داد: در گذشته بیش از ۹۸ درصد تجهیزات مورد نیاز از خارج کشور تامین می شد که در حال حاضر خوشبختانه در این زمینه به خودکفایی رسیدیم.

وی خطاب به کارکنان نمونه که در باحضور اعضای خانواده هایشان مورد تقدیر قرار گرفتند تصریح کرد:در چند سال اخیر تقدیر ازکارمندان نمونه در جمع خانواده هایشان صورت می گیرد   تا علاوه براینکه انگیزه ای باشد برای سایر کارکنان ،خانواده های آنها هم شاهد موفقیت آنها در سایه تلاش و کوشش شان باشند.

در این مراسم از تعداد ۶۵ نفر از کارکنان شرکت آب و فاضلاب شامل همه رده های سازمانی اعم از مدیریت، کارشناس، کارمند و کارگران ساعی و تلاشگر شرکت تجلیل به عمل آید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا